BNP Paribas Real Estate wzmacnia swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bnp.paribas.real.estate.250xBNP Paribas Real Estate nawiązał współpracę z amerykańską firmą Transwestern, wzmacniając tym samym swoją pozycję za Oceanem. Umowa zawarta pomiędzy BNP Paribas Real Estate i Transwestern obejmuje następujące linie biznesowe: transaction, valuation oraz corporate real estate consulting.

Firma Transwestern, specjalizująca się w usługach dla sektora nieruchomości, ma swoje oddziały w 31 miastach USA, m.in. w Houston, Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles, San Francisco, Dallas i Miami, gdzie zatrudnia 1750 pracowników.

„Doskonała znajomość amerykańskiego rynku nieruchomości, szeroki zasięg działalności oraz wielkość firmy zadecydowały o nawiązaniu partnerstwa z Transwestern. Intencją Transwestern jest wspieranie swoich klientów poza Stanami Zjednoczonymi. Natomiast dla nas istotne było zwiększenie zakresu współpracy z amerykańskimi klientami. Nawiązanie współpracy nastąpiło więc w idealnym momencie” – stwierdził Bernard Blanco, Dyrektor Departamentu ds. Międzynarodowych w BNP Paribas Real Estate.

„Partnerstwo z BNP Paribas Real Estate umożliwia nam współpracę z jednym z czołowych międzynarodowych doradców w sektorze nieruchomości. Podobnie jak Transwestern, nasz nowy partner jest znany i ceniony za swoje doświadczenie i wysoką jakość świadczonych usług. Dzięki tej współpracy będziemy mogli oferować klientom BNP Paribas Real Estate taki sam poziom usług, do jakiego zostali przyzwyczajeni, wzbogacając je jednocześnie o wiedzę na temat amerykańskiego rynku i innowacyjne rozwiązania biznesowe. Wspólnie będziemy w stanie jeszcze lepiej świadczyć usługi naszym klientom” – wyjaśnia Larry P. Heard, Prezes i CEO Transwestern.

Zawarta umowa świadczy o realizacji ambitnych planów rozwoju BNP Paribas Real Estate na rynkach międzynarodowych, po to by wspierać klientów w realizacji ich strategii. BNP Paribas Real Estate zatrudnia 3400 pracowników w 15 krajach, z czego 2500 pracuje w placówkach afiliacyjnych firmy. Pozwala to na wspieranie klientów łącznie w 30 krajach.

Źródło: BNP Paribas Real Estate