Blue Media i Pollen Street ogłaszają strategiczną inwestycję rozwojową
Spółka jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, i jak i konsumentów.
Mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim
W tym roku firma spodziewa się przetworzyć płatności o wartości ponad 6 mld euro, obsługuje ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców e-commerce i szybko zbliża się do 1 mln użytkowników aplikacji Autopay.
Czytaj także: Credit Agricole: miliard złotych w płatnościach mobilnych
Przyspieszenie ekspansji
Firma, chcąc przyspieszyć swój dynamiczny wzrost w e-commerce i płatnościach mobilnych, wykorzysta kapitał Pollen Street oraz jego branżowe know-how, aby stworzyć wiodącą na rynku europejskim firmę zajmującą się płatnościami online.
Założyciele spółki Blue Media ‒ Andrzej Antoń i Konrad Kucharski ‒ komentują:
‒ Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street, który jest wysoko cenionym inwestorem z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu.
Dzięki wspólnej bliskiej pracy z zespołem Pollen Street przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plany.
Czytaj także: Polak na zakupach bez portfela, ale… z telefonem
Lindsey McMurray, Partner Zarządzający Pollen Street zauważa:
‒ Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania Blue Media, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze.
Podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą.
Finalizacja w 2022 roku
Transakcja powinna zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 roku.
Przy założeniu, że zostaną uzyskane odpowiednie zgody od regulatorów oraz spełnione zostaną warunki stawiane przy tego typu transakcjach.
Czytaj także: Visa i Vipps chcą wspólnie przyspieszyć rozpowszechnianie płatności mobilnych w Europie