Bilety POLREGIO są już dostępne w aplikacji mPay
mPay, dzięki współpracy z POLREGIO, zapewni swoim użytkownikom kompleksową ofertę podróżniczą.
Dzięki uzupełnieniu oferty o bilety POLREGIO, użytkownicy aplikacji mPay będą mogli szybko sprawdzić najlepsze połączenia i kilkoma kliknięciami zakupić bilet.
Czytaj także: Raport Specjalny | Horyzonty Bankowości 2023 | Cyfrowe płatności jutra
mPay – rozwój superaplikacji
– Współpraca z POLREGIO jako największym pod względem ilości sprzedawcą biletów kolejowych w naszym kraju jest istotnym uzupełnieniem oferty komunikacyjnej w aplikacji mPay.
Jest też naturalnym krokiem w kierunku realizacji naszej strategii biznesowej, która zakłada stały rozwój w kierunku superaplikacji posiadającej szerokie spektrum usług.
Naszym celem dla jest, aby nasi użytkownicy mogli w aplikacji mPay zaplanować i opłacić prawie każdy rodzaj podróży po Polsce, jak również w szybki sposób realizować inne płatności np. za ubezpieczenie turystyczne czy za rachunki domowe – opowiada Andrzej Basiak, prezes zarządu mPay.
Czytaj także: Superaplikacje jako nowy trend w obsłudze klienta
Bilety POLREGIO – rozwój zdalnych kanałów sprzedażowych
POLREGIO, jako największy polski przewoźnik pasażerski, dywersyfikuje kanały sprzedaży swoich biletów. Jak podaje w swoich komunikatach – pasażerowie POLREGIO coraz częściej decydują się na zakup biletu w formie zdalnej, czyli za pośrednictwem strony www, aplikacji mobilnej czy videomatów. Od dziś POLREGIO dotrze również do bazy 1,5 mln użytkowników aplikacji mPay.
– Od dłuższego czasu stawiamy na rozwój zdalnych kanałów sprzedażowych, inwestujemy w naszą aplikację i stale zwiększamy dostępność biletów POLREGIO wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Jesteśmy największym polskim przewoźnikiem pasażerskim, dlatego w tym obszarze stoją przed nami szczególne wyzwania.
Ścisła współpraca z tak innowacyjną spółką jak mPay jest więc nie tylko elementem strategii POLREGIO, ale to również naturalny dla nas krok w dobie szybko postępującej cyfryzacji i digitalizacji, które coraz mocniej wpływają na kolejne obszary naszego życia.
A z naszych usług codziennie korzystają setki tysięcy pasażerów, musimy ułatwiać im życie i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom – powiedział Adam Pawlik, prezes zarządu POLREGIO.