BGŻOptima dostosowuje stronę internetową do oczekiwań klientów
Właśnie ruszyła w nowej odsłonie strona internetowa BGŻOptima. Pod adresem bgzoptima.pl można zobaczyć zmienioną kolorystykę, poznać nowy sposób nawigacji, który pozwala na szybszy dostęp do informacji o produktach banku. Wprowadzone zmiany to efekt obszernego badania satysfakcji, przeprowadzonego wśród klientów BGŻOptima, które już wcześniej zaowocowało między innymi wprowadzeniem autoryzacji kodem SMS.
Tworząc nową stronę postawiliśmy przede wszystkim na prostotę i przejrzystość – mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku BGŻOptima.
Zależało nam na tym, aby nasi klienci w łatwy i szybki sposób mogli znajdować informacje na temat naszych produktów. Dlatego zadbaliśmy o to, aby już ze strony głównej można było wybrać odpowiednią kategorię produktów, o której chcielibyśmy dowiedzieć się więcej.
Pierwszą, najbardziej widoczną zmianą jest nowa kolorystyka – Bank BGŻOptima zrezygnował z jasnych kolorów na rzecz odcieni czerni i szarości. Wprowadzone kolory: niebieski, pomarańczowy oraz czerwony, są przypisane do poszczególnych sekcji produktów – kont oszczędnościowych, lokat oraz funduszy inwestycyjnych. Klienci banku będą mogli korzystać z dwóch dostępnych form nawigacji – tradycyjnego menu pionowego oraz horyzontalnego, które staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem w sieci.
Zmianie uległa również ergonomia strony – dostęp do poszczególnych sekcji jest łatwiejszy i możliwy do uzyskania z wielu poziomów. W ten sposób w dowolnym momencie można przenieść się do interesującej kategorii, poznać szczegóły oferty oraz porównać ze sobą różne produkty.
Elżbieta Czerwińska
Zespół Prasowy BGŻOptima