BGŻ BNP Paribas i BZ WBK wdrażają Masterpass

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Usługi wygodnych i bezpiecznych płatności online oparte na rozwiązaniu Mastercard 
są już dostępne pod markami obu banków dla wszystkich ich klientów

Bank BGŻ BNP Paribas oraz Bank Zachodni WBK udostępniły swoim klientom usługi płatności cyfrowych oparte na rozwiązaniu Masterpass, oferowanym przez firmę Mastercard. Dzięki temu klienci obu banków będą mogli dokonywać wygodnych i bezpiecznych płatności online kartą płatniczą z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej. Aby skorzystać z zalet portfela cyfrowego Masterpass klienci obu banków powinni zarejestrować swoje karty płatnicze w cyfrowym portfelu swojego banku-wydawcy.

Wygodne, szybkie i bezpieczne płatności online

Masterpass to cyfrowy portfel pozwalający użytkownikom zapisać w nim dane kart płatniczych dowolnych systemów płatniczych. Portfel umożliwia proste i bezpieczne płatności online w e-sklepach i aplikacjach mobilnych udostępniających metodę płatności Masterpass – czyli obecnie u ponad 50% polskich e-sprzedawców. Podczas e-zakupów, wybierając metodę płatności Masterpass, użytkownik nie musi każdorazowo wpisywać danych karty płatniczej, a jedynie wybrać dowolną kartę zapisaną w portfelu. Masterpass to odpowiedź na oczekiwania kupujących w sieci konsumentów, 
którzy – wg badań przeprowadzonych na zlecenie Mastercard – oczekują przede wszystkim, żeby płacenie za zakupy było wygodne (64% wskazań) i szybkie (62%).

Innowacja dla banków i ich klientów

Oba nowo udostępnione portfele cyfrowe są oferowane pod markami banków: e-Portfel Banku BGŻ BNP Paribas oraz Masterpass Banku Zachodniego WBK. Masterpass stanowi obecnie jedyne rozwiązanie do wielokanałowej obsługi handlu elektronicznego z wykorzystaniem różnych urządzeń, dostępne pod marką banku-wydawcy. Dzięki dodaniu funkcji płatności cyfrowych opartych na usłudze Masterpass wydawcy kart mogą rozbudować i zróżnicować swoją ofertę. W szczególności mogą zintegrować z Masterpass swoje autorskie usługi, np. wyświetlanie salda, powiadomienia o transakcjach czy opcje płacenia punktami, żeby wyróżnić swoją ofertę cyfrowych płatności na rynku.

„Codzienne czynności, takie jak robienie zakupów, coraz częściej przenoszą się do sfery cyfrowej. Dlatego instytucje finansowe skupiają się dziś na wypracowaniu i udostępnieniu nowych, innowacyjnych form płatności, które odpowiadają na pojawiające się potrzeby konsumentów. Bardzo cieszę się, że Bank BGŻ BNP Paribas i Bank Zachodni WBK dołączyły do grona ponad 40 europejskich banków oferujących nasze najnowsze rozwiązanie w obszarze płatności online, wyznaczając tym samym trendy na rynku płatności” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.

Więcej informacji na temat Masterpass można znaleźć na stronie http://masterpass.pl/.

Anna Marciniak
Communications Manager
MasterCard