Bank Pekao promuje aplikację mobilną PeoPay
Użytkownicy każdego miesiąca ściągają kolejne aplikacje na telefon, ale na dłużej zostają z nimi tylko te, które są naprawdę wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Przedzieranie się przez kilka ekranów, zanim dotrze się do tego właściwego, potrafi być czasochłonne i frustrujące. Dlatego od teraz PeoPay daje możliwość szerokiej personalizacji i pozwala wybrać funkcje, z których korzysta się najczęściej, a także ustawić je tak, aby mieć je w każdym momencie „pod palcem”. Szybko, prosto i sprawnie!
Dostosowanie PeoPay do indywidualnych potrzeb klientów
– Przyświecała nam prosta idea – aplikacja jest chętniej ściągana i używana, gdy jest dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Taka właśnie jest PeoPay – mówi Patryk Korus, Dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych.
– Tworząc nową funkcjonalność PeoPay nie chcieliśmy, aby była to tylko kolejna aplikacja bankowa. Zależało nam, by do jej tworzenia zaangażować klientów, którzy swoimi spostrzeżeniami pomogli nam ulepszyć codzienne bankowanie. Cieszy nas, że aplikacja zbiera pozytywne opinie i robimy wszystko, aby utrzymać swoją pozycję. Dlatego nie spoczywamy na laurach – nadal będziemy słuchać głosu klientów oraz wprowadzać kolejne ulepszenia, aby bankowanie było jeszcze prostsze i przyjemniejsze – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych.
Czytaj także: Bank Pekao: już 3,2 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej >>>
Aplikacja PeoPay została zainstalowana już ponad 3.1 mln razy na urządzeniach klientów Banku Pekao.