Bank Pekao: płatności za parkingi już w aplikacji PeoPay
– Dołączamy dzisiaj kolejną usługę dla naszych klientów. Chcemy, żeby PeoPay był nie tylko bankiem i biurem maklerskim w telefonie, ale dawał również dostęp do szeregu dodatkowych usług przydatnych w codziennym życiu. W zanadrzu mamy kolejne wdrożenia – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
Jak korzystać z usługi płatności za parkowanie?
Korzystanie z usługi płatności za parkowanie jest bardzo proste. W trosce o komfort użytkowników Bank Pekao skorzystał z innowacyjnych narzędzi technologicznych firmy partnerskiej SkyCash Poland S.A., która od 2010 r. aktywnie uczestniczy w rozwoju branży FINTECH. Dzięki ich mechanizmom, korzystanie z mobiParkingu w aplikacji PeoPay jest niezwykle łatwe. Wystarczy zalogować się do aplikacji PeoPay, podać dane pojazdu i rachunek, z którego będą pobierane opłaty. Zaparkowany pojazd wystarczy oznaczyć darmową naklejką „mobiParking” dostępną w wybranym oddziale banku, do pobrania na www.pekao.com.pl/bilety-i-parkingi lub napisać odręcznie „mobiParking”.
Czytaj także: Bank Pekao: bilety komunikacji miejskiej można już kupić w aplikacji PeoPay >>>
Na koniec 2021 r. PeoPay łącznie z PeoPay KIDS – szybko rozwijającą się odnogą aplikacji PeoPay przeznaczoną dla dzieci do 13 roku życia – miał 2,04 mln aktywnych użytkowników. Blisko 60 tys. najmłodszych klientów Banku Pekao zgromadziło niemal 50 mln zł depozytów, a około 90 proc. z nich ma karty płatnicze.