Bank Pekao: nowy CRM zrewolucjonizuje relację z klientami
Przy wsparciu platformy do przetwarzania danych w czasie rzeczywistym, zaawansowanej analityki i rozwiązań chmurowych, Omnibank CRM dostarczy klientom najbardziej adekwatne oferty i komunikaty. Maksymalna personalizacja przekazu pozwoli jeszcze szybciej odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów. Oferty kierowane do odbiorcy będą zgodne z jego aktualnymi potrzebami.
Czytaj także: Bank Pekao wchodzi w technologię NFT; pierwszy taki projekt na świecie >>>
Omnibank CRM zadba jednocześnie o to, aby klient nie otrzymywał zbyt wielu komunikatów i nie czuł się przytłoczony zbędnymi ofertami czy informacjami. Aplikacja będzie przekazywała wyłącznie najbardziej oczekiwane przez klienta treści. Wszystko po to, by obsługa bankowa była szybka, prosta i wygodna.
– Wierzę, że wdrożenie tak nowoczesnych, chmurowych narzędzi istotnie wesprze realizację strategii naszego banku w wymiarze budowania relacji z klientami i personalizacji komunikacji. Będziemy skuteczniej docierać z właściwym komunikatem o naszych produktach i usługach,
we właściwym czasie, z właściwym przekazem – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Pierwsze w polskiej bankowości tak kompleksowe wdrożenie CRM w chmurze publicznej
Omnibank CRM to pierwsze w polskiej bankowości tak kompleksowe wdrożenie CRM w chmurze publicznej. Projekt umożliwia jeszcze lepsze wykorzystanie możliwości analitycznych i – co najważniejsze – niezmiennie gwarantuje bezpieczeństwo danych klientów. Wprowadzone do systemu algorytmy będą się przez cały czas rozwijać i uczyć, jak dopasować dialog i formę przekazu do odbiorcy.
Rozwiązania chmurowe są motorem rozwoju technologicznego firm.
– To właśnie dzięki nim innowacje są wprowadzane szybciej, w tak dużej skali i przy zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa przechowywanych danych. Osadzenie naszego systemu w chmurze pozwala na zastosowanie bardzo zaawansowanej analityki. Liczę, że zastosowane rozwiązania, a co za tym idzie przewaga technologiczna, przyczynią się do zacieśniania relacji z naszymi klientami i umocnią naszą pozycję banku pierwszego wyboru – dodaje Błażej Szczecki, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Technologii i Operacji.
Strategia Banku Pekao na lata 2021-2024
Wdrożenie Omnibank CRM przyczynia się do realizacji strategii Banku Pekao na lata 2021-2024 w zakresie działań związanych z potrzebami i oczekiwaniami klientów, takich jak: dostarczanie personalizowanych ofert, rozszerzanie wiedzy o kliencie, komunikacja w czasie rzeczywistym czy wzrost kompetencji analitycznych przez bank. Zdarzenia, które zaszły w banku w związku z projektem – budowa nowych procesów, stworzenie nowych ról oraz wdrożenie kolejnych obszarów pracy w systemie agile – zwiększą efektywność komunikacyjną banku. Wyznaczą także nowe standardy rynkowe, które będą odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i wyróżnią Pekao jako lidera rozwoju z wykorzystaniem chmury w Polsce.