Bank Millennium udostępnia kolejny bank w ramach usługi inicjowania płatności z innego banku
Z rozwiązania Banku Millennium mogą korzystać wszyscy klienci, którzy mają dodane do swojej bankowości elektronicznej konta innych banków, bądź je dodadzą. Obecnie możliwe jest zlecenie przelewu krajowego z rachunku prowadzonego w PLN w PKO BP i w mBanku. Usługa będzie stopniowo rozszerzana o rachunki kolejnych banków oraz inne rodzaje transakcji.
Czytaj także: Bank Millennium wprowadza potwierdzanie dochodu z logowaniem do innego banku >>>
Zlecenie przelewu jest bardzo proste
Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w którym klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew. Usługa umożliwia zlecenie takiego typu przelewu, który jest zgodny z ofertą danego banku.
Czytaj także: Bank Millennium: zysk netto w I kw. wyniósł 18,1 mln zł, poniżej oczekiwań >>>
Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.