Bank Millennium: terminale płatnicze POS dla firm z akceptacją płatności i serwisowaniem
W ramach usługi Bank Millennium oferuje klientom z segmentu biznes szeroki wybór terminali płatniczych PayTel S.A. (stacjonarnych i przenośnych) dających możliwość integracji z wybranymi kasami fiskalnymi. Terminale umożliwiają akceptację kart płatniczych VISA i Mastercard wraz z opcją tzw. DCC (Dynamic Currency Conversion – płatności w walucie karty), płatności BLIK i płatności zbliżeniowych oraz dodatkowe usługi jak Cash Back czy sprzedaż doładowań komórkowych (usługa eVoucher). Oferta jest stale poszerzana o nowe możliwości.
Terminale płatnicze coraz popularniejsze
– Terminale płatnicze są na polskim rynku coraz popularniejsze, a liczba osób aktywnie korzystających z płatności elektronicznych wciąż rośnie. Dzięki wprowadzeniu usługi najmu terminali płatniczych POS Bank Millennium dołącza do grona instytucji, oferujących klientom możliwość przeniesienia biznesu do świata płatności elektronicznych – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Więcej najnowszych wiadomości o Banku Millennium >>>
– Współpraca z Bankiem Millennium jest dla nas ważnym etapem strategii rozwoju i kierunkiem dalszego działania. PayTel należy do grona najszybciej rozwijających się agentów rozliczeniowych, oferując kompleksowe rozwiązania płatnicze dla kilkudziesięciu tysięcy klientów biznesowych w Polsce. Dzięki współpracy z Bankiem Millennium, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, umożliwiając im rozpoczęcie usług akceptacji płatności w terminalach płatniczych POS, bezpośrednio w kanałach banku – mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel S.A.
Bank proponuje klientom dwa warianty dostawy terminali – za pośrednictwem firmy kurierskiej (tu klient sam instaluje urządzenie) lub możliwość skorzystania z instalacji przez serwisanta.
W każdym przypadku klient otrzymuje od PayTel szkolenie z obsługi urządzenia – w opcji z kurierem w formie elektronicznej, w drugim przypadku szkolenie przeprowadza serwisant.
Na początkowym etapie sprzedaż terminali realizowana będzie przez ekspertów Biznes, a podpisanie umowy odbywa się u klienta lub w placówce. Planowane jest wkrótce udostępnienie usługi również
w innych kanałach. Docelowo każdy klient (obecny i nowy) będzie mógł zamówić terminal samodzielnie poprzez stronę internetową banku, w serwisie bankowości internetowej Millenet oraz w placówce Banku.
Dofinansowanie w Programie Polska Bezgotówkowa
Bank przygotował promocję usługi, w ramach której proponuje trzymiesięczne dofinansowanie dzierżawy terminala płatniczego – w ciągu trzech pierwszych miesięcy najmu opłata za dzierżawę wynosi 1zł miesięcznie. Promocja jest dostępna dla klientów, którzy podpisali umowę na 24 miesiące. Dodatkowo, w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, klienci, którzy spełnią warunki programu, mogą skorzystać z dofinansowania prowizji od transakcji do 100 tys. zł i możliwości bezpłatnej dzierżawy terminala przez 12 miesięcy. W przypadku klientów, którzy korzystają z dofinansowania w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, promocja banku naliczy się w 13, 14 i 15 miesiącu trwania umowy. Jeżeli klient nie korzysta z programu, promocja banku naliczy się w trzech pierwszych miesiącach trwania umowy. Szczegóły oferty Banku Millennium można znaleźć na stronie https://www.bankmillennium.pl/biznes/produkty/terminale-platnicze.
Czytaj także: Polska Bezgotówkowa: Dziś pracujemy nad bezgotówkowym jutrem >>>
Informacje o programie Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (PWOB) oraz warunki skorzystania z promocji dostępne są na https://polskabezgotowkowa.pl.