Bank Millennium rozszerzył usługę potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku
19 maja bank udostępnił omnikanałową usługę, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium. Jako pierwszy bank na rynku wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a w ciągu najbliższych tygodni udostępni ją również w aplikacji mobilnej.
Jak działa usługa?
Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta- sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu. Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód oraz dla których źródłem wynagrodzenia jest umowa o pracę.
W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny.
Na czym polega omnikanałowość?
Omnikanałowość usługi polega na tym, że jest ona dostępna zarówno w bankowości elektronicznej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. Klient może rozpocząć proces w każdym z tych kanałów, zapisać go i dokończyć Millenecie, samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.
Po rozszerzeniu usługi potwierdzanie dochodu możliwe jest z kont w trzech bankach – Alior Banku, ING i mBanku. Usługa jest jednak stale rozwijana, wkrótce będziemy informować o kolejnych nowościach.