Bank Millennium najlepszym bankiem cyfrowym w Polsce wg Global Finance
– W Banku Millennium mamy jasno sprecyzowaną wizję i strategię działania, które, mimo trudności i turbulencji gospodarczych, konsekwentnie realizujemy. Nasi klienci i spełnianie ich potrzeb są dla nas najważniejsze. Dowodem jest jeden z najwyższych na rynku wskaźników rekomendacji otrzymywanych od klientów. Nie mam wątpliwości, że aż cztery wyróżnienia od magazynu Global Finance to sukces każdego pracownika banku, docenienie naszych systemów bankowości online i dbałości o bezpieczeństwo finansów naszych klientów. Jestem dumny i bardzo się cieszę, że zdobyliśmy uznanie kapituły konkursu i po raz kolejny zostaliśmy docenieni na arenie międzynarodowej – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
Bank Millennium wyróżniony w czterech kategoriach
W 2022 roku Bank Millennium otrzymał nagrody magazynu Global Finance aż w 4 kategoriach:
- Najlepszy konsumencki bank cyfrowy w Polsce (The Best Consumer Digital Bank in Poland for 2022)
- Najlepsza zintegrowana strona banków konsumenckich w Europie Środkowo-Wschodniej (The Best Integrated Consumer Bank Site in Central and Eastern Europe for 2022)
- Najlepsza zintegrowana strona dla banków korporacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej (The Best Integrated Corporate Bank Site in Central and Eastern Europe for 2022)
- Najlepsze bezpieczeństwo informacji i zarządzanie fraudami w Europie Środkowo-Wschodniej (The Best Information Security and Fraud Management in Central and Eastern Europe for 2022).
Czytaj także: Bank Millennium uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyn Global Finance >>>
Pandemia przyspieszyła wysiłki banków w obszarze cyfryzacji i rynek był świadkiem szybkiej ewolucji w ich elektronicznej ofercie.
– powiedział Joseph Giarraputo, Wydawca i Redaktor Naczelny Global Finance. – Instytucje finansowe, które najlepiej wprowadziły nowe bądź ulepszone produkty i usługi zostały uhonorowane tytułem Global Finance’s World’s Best Digital Banks 2022 i innymi nagrodami.
W procesie przyznawania wyróżnień brano pod uwagę m.in. efektywność strategii w przyciąganiu i obsłudze klientów cyfrowych, sukcesy w zachęcaniu klientów do korzystania z oferty online, wzrost liczby klientów cyfrowych, szerokość i funkcjonalność oferty produktowej, strony internetowej i aplikacji mobilnej. Zwycięzcy kategorii Best Integrated Consumer/Corporate Bank Site zostali wyłonieni na podstawie oceny funkcjonalności stron internetowych.