Bank Millennium najlepszym bankiem cyfrowym dla klientów indywidualnych w Polsce wg Global Finance
– Bezprecedensowe wydarzenia, z którymi wszyscy mierzymy się od kilku miesięcy, sprawiły, że proces digitalizacji usług bankowych nabrał jeszcze większego znaczenia. W Banku Millennium naszym priorytetem jest niezmiennie zapewnianie klientom doskonałej obsługi i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają im codzienne życie, szczególnie w obecnej, pełnej nowych wyzwań rzeczywistości. Jesteśmy zaszczyceni i dumni z otrzymanych nagród, które potwierdzają wysoką jakość i efektywność naszej pracy – powiedział Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.
Pandemia koronawirusa przyspieszyła przechodzenie na bankowość cyfrową
– W tym roku globalna pandemia przyspieszyła przechodzenie na bankowość cyfrową, ale myślące przyszłościowo banki były już na tej drodze. Nagrody Digital Bank Awards przeznaczone są dla instytucji stojących w awangardzie zmian w kierunku nowego świata bankowości – powiedział Joseph D. Giarraputo, wydawca i redaktor naczelny Global Finance.
Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród zgłoszeń ocenionych przez światowej klasy panel jurorów Infosys. Za ostateczny wybór zwycięzców odpowiedzialni byli redaktorzy Global Finance. Pod uwagę brano m.in. efektywność strategii obsługi klientów cyfrowych, wzrost liczby klientów korzystających z usług cyfrowych, zakres oferty produktowej czy funkcjonalność strony internetowej i aplikacji mobilnej. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach, m.in. Best Integrated Consumer Bank Site, zostali wyłonieni na podstawie oceny odpowiednich produktów i usług.
Magazyn Global Finance, wydawany od 1987 roku, ma czytelników w 189 krajach. Odbiorcami Global Finance są prezesi, dyrektorzy generalni, dyrektorzy finansowi, skarbnicy i inni wyżsi urzędnicy odpowiedzialni za podejmowanie decyzji inwestycyjnych i strategicznych w międzynarodowych przedsiębiorstwach i instytucjach. Global Finance ma siedzibę w Nowym Jorku, z biurami w Londynie i Mediolanie.