Bank Millennium dodał Getin Bank do usługi potwierdzania dochodu za pomocą logowania do innego banku
Dotychczas potwierdzanie dochodu było dostępne dla kont w Alior Banku, ING, mBanku, PKO BP, Pekao, BNP Paribas, Inteligo i Santandera, teraz możliwe jest także w Getin Banku.
Czytaj także: Bank Millennium dodał Credit Agricole i Getin Bank do usługi agregowania kont w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej >>>
Usługa pozwala klientowi wnioskującemu o pożyczkę gotówkową potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku w bankowości elektronicznej Banku Millennium.
Alternatywny sposób potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek
Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym, mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji, logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej Banku Millennium. Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód, a proces jest w pełni automatyczny.
Usługa jest omnikanałowa
Usługa proponowana przez Bank Millennium jest omnikanałowa. Oznacza to, że jest dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – serwisie internetowym Millenet i aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W dwóch ostatnich przypadkach wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do momentu potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej, samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.
Obecnie potwierdzanie dochodu jest możliwe z kont w dziewięciu bankach. Usługa jest jednak stale rozwijana, a lista banków systematycznie się wydłuża.