Bank Millennium dodał dwa kolejne banki do usługi inicjowania przelewu z konta w innym banku

Bank Millennium dodał dwa kolejne banki do usługi inicjowania przelewu z konta w innym banku
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Usługa inicjowania płatności w bankowości elektronicznej Banku Millennium z kont w innych bankach została rozszerzona o możliwość wykonywania przelewów z dwóch kolejnych banków - ING i Santandera.
Klienci @BankMillennium, którzy dodali lub dodadzą do bankowości elektronicznej #BankMillennium swoje konta w @ING__Polska i @SantanderBankPL, mogą zlecać z nich – po zalogowaniu do Millenetu - przelewy krajowe

Klienci Banku Millennium, którzy dodali lub dodadzą do bankowości elektronicznej Banku Millennium swoje konta w ING i Santanderze, od dziś mogą zlecać z nich – po zalogowaniu do Millenetu – przelewy krajowe.

Bank Millennium udostępnił usługę inicjowania płatności z kont w innych bankach w swojej bankowości elektronicznej jako pierwszy bank w Polsce,. To rozwiązanie proponowane w oparciu o możliwości stworzone przez dyrektywę PSD2. Jeszcze wcześniej Bank Millennium udostępnił klientom możliwość dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej.

Czytaj także: Bank Millennium udostępnia kolejny bank w ramach usługi inicjowania płatności z innego banku >>>

Zlecenie przelewu jest bardzo proste

Zastosowane rozwiązania powodują, że przejście przez proces jest przyjazne dla klienta i nie budzi jego wątpliwości na żadnym etapie. Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w ramach usługi Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, w której klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew.  

Czytaj także: Potwierdzenie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku już dostępne w aplikacji Banku Millennium >>>

Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku, klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Usługa jest przez Bank Millennium nadal rozwijana.

Źródło: Bank Millennium