Bank i Klient: Software, czyli wartość dodana
Branża IT lubi określać swoją ofertę nie tylko jako software i usługi, ale przede wszystkim jako wartość dodaną dla klientów. Jaka jest filozofia działania Risco Software?
– Niewątpliwie każda firma IT dąży do wykreowania wartości dodanej dla klienta końcowego i każda nieco inaczej tę wartość definiuje, a jeszcze inaczej komunikuje. My produkujemy systemy dla sektora finansowego. To wyjątkowa branża, klienci oczekują od nas nie tylko wiedzy i umiejętności z zakresu samego IT, ale również np. znajomości regulacji prawnych. Ich zrozumienie wymaga szkoleń merytorycznych, poznania unijnych i krajowych aktów prawnych oraz wdrożenia wyśrubowanych i restrykcyjnych standardów technicznych. Każdy z naszych programistów jest przeszkolony z danego zakresu merytorycznego, służącego zrozumieniu procesów biznesowych, dla których docelowo projektujemy system. Mam tu na myśli m.in. systemy, które przygotowujemy pod określone regulacje, np. rozporządzenia EMIR, MIFIR czy niebawem wchodzące RODO. Taki sposób pracy powoduje, że ogromną wartością dodaną dla klienta jest to doświadczenie dziedzinowe naszych pracowników, ich szeroka wiedza merytoryczna, a także otwartość na wszystko, co nadchodzi oraz staje się pilne i ważne dla naszych klientów. Zatem w Risco Software wartość dodaną dla klientów tworzymy przez stałe inwestowanie w wiedzę i umiejętności naszych specjalistów, przekładające się na doradztwo biznesowe, czyli dużo więcej niż IT.
Waszym mottem jest „Open minded IT guys”. Co się za tym kryje?
– To nie jest hasło wymyślone przez agencję reklamową, tylko opinia jednego z klientów, która nam się spodobała. Szczycimy się naszą otwartością i szybkim reagowaniem na pojawianie się nowych technologii czy wspomnianych regulacji prawnych prowadzących do nowych produktów i usług IT. Do tego dochodzi otwartość na drugiego człowieka – zarówno wewnątrz Risco Software, jak i wobec naszych klientów. Jeśli chodzi o zespół, każdy z nas jest odrębną jednostką z różnymi poglądami na branżę i świat, dlatego dużą wagę kładziemy na działania integracyjne oraz otwartość wewnątrz naszego zespołu względem siebie. W naszym gronie każdy może czuć się swobodnie, szanujemy różne zdania i zawsze z uwagą słuchamy ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI