Bank i klient. Płatności: Mastercard gra na emocjach

Bank i klient. Płatności: Mastercard gra na emocjach
Fot. Mastercard
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Dotychczasowy program lojalnościowy Mastercarda zyskuje polską nazwę - Bezcenne Chwile. I oferuje użytkownikom nagrody dopasowane do indywidualnych pasji, a nie banalne zbieranie punktów.

Większość Polaków (66%) ma swoją pasję. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Mastercard. Co więcej, aż 97% ankietowanych przyznało, że daje im ona poczucie radości, a 90% twierdzi, że pozwala się im rozwijać, poszerzać wiedzę i zdobywać nowe umiejętności. A skoro pasja jest dla Polaków tak ważna, stała się ona inspiracją dla Mastercard przy tworzeniu nowej odsłony programu lojalnościowego.

Program lojalnościowy skierowany do aktywnych użytkowników kart płatniczych uruchomiono już 11 lat temu. Obecnie przyszła pora na jego gruntowne odświeżenie. Tradycyjnie jest on skierowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie zarejestrowaną w programie kartę płatniczą Mastercard, którą płaci za zakupy. Wraz ze zmianą nazwy na Bezcenne Chwile, zamiast tradycyjnych katalogowych przedmiotów uczestnicy programu mają teraz do wyboru indywidualne cele, jakie chcą realizować, dzięki zdobytym podczas zakupów punktom. Cele podzielono na osiem kategorii, związanych z różnymi pasjami: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie.

– Zasady programu są proste: w ramach każdej kategorii dotyczącej pasji uczestnik sam wyznacza sobie cel – nagrodę, do której dąży, płacąc kartą Mastercard. Zaprojektowanie własnej koszuli z ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK