Bank i Klient: Dobre zamieniamy w jeszcze lepsze

Bank i Klient: Dobre zamieniamy w jeszcze lepsze
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Concordia Ubezpieczenia - Grupa Generali zamyka sezon wiosenny bardzo dobrymi wynikami i z ambitnymi planami wchodzi w sezon jesienny. Przed spółką również etap połączenia Generali Życie TU SA i WTUŻiR Concordia Capital SA, dzięki czemu możliwe będzie poszerzenie oferty, m.in. ubezpieczeń na życie, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Maciej Fedyna

Wiosna 2019 to rekordowy czas w Concordii – pod każdym względem. W zakresie sprzedaży w pierwszym półroczu 2019 r. firma odnotowała 13-procentowy wzrost przypisu składki brutto w ubezpieczeniach majątkowych i 11-procentowy w ubezpieczeniach na życie. Co najważniejsze wzrost ten został osiągnięty we wszystkich kanałach dystrybucji, a w ubezpieczeniach upraw osiągnął aż 38%.

– Podsumowując sezon wiosenny, jestem szczególnie dumny z tego, że tak dobre wyniki są efektem wspólnej pracy i pasji zarówno naszych pracowników, dystrybutorów, jak i współpracujących z nami ekspertów, zajmujących się likwidacją szkód. Jest to dla nas szczególnie pracowity rok: z jednej strony obfitujący w gwałtowne zdarzenia pogodowe, takie jak gradobicia, huragany, a w niektórych częściach polski również przymrozki, a z drugiej okres wytężonej pracy, związanej z integracja naszych zespołów, tak, abyśmy mogli jako Grupa Generali być razem silniejsi dla naszych klientów – przyznaje Maciej Fedyna, prezes Concordii Ubezpieczenia – Grupa Generali.

Rok 2019 to kolejny – po 2012 r. – rekordowy sezon w historii Concordii pod względem liczby zgłoszonych szkód. W bieżącym roku (do końca lipca) Concordia Ubezpieczenia – Grupa Generali odnotowała 12 700 zgłoszeń szkód z tytułu ubezpieczenia upraw od strat spowodowanych przez zdarzenia pogodowe oraz wypłaciła odszkodowania na łączną kwotę ponad 100 mln zł. Dla porównania w ubiegłym roku było to jedynie 7 tys. szkód. Jak pokazują liczby, najwięcej zgłoszonych do tej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK