Bank BZ WBK nadal liderem rankingu w branży bankowości – Fanpage Trends marzec 2012

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.06.250x188BZ WBK jest od dawna na prowadzeniu w wielkości i liczbie zaangażowanych fanów, a w tym miesiącu również we wskaźnikach interaktywności.

Walkę o drugie miejsce w liczbie fanów pomiędzy Citi Mobile a mBankiem wygrał w tym miesiącu dla Citi Mobile, który powiększył liczbę fanów o 33%. Na uwagę zasługuje fanpage BNP Paribas Fortis, który powiększając się o 10% z 6. miejsca rankingu awansował na 4. wyprzedzając PKO Bank Polski i ING Bank Śląski. Kasy Stefczyka, które pojawiły się w na scenie w zeszłym miesiącu po niewielkim spadku liczby fanów utrzymują 8. miejsce.

Kasy Stefczyka utrzymują też dużą liczbę zaangażowanych fanów, jak i drugie miejsce w tej kategorii rankingu po niezmiennym liderze- BZ WBK. W tym miesiącu z angażowaniem fanów dobrze poradził sobie ING Bank Śląski, który awansując z 7. na 3. miejsce zepchnął mBank na miejsce 4. City Mobile po kiepskim miesiącu lutym znów awansował, w marcu uzyskując 5. miejsce.

Największy procent swoich fanów zaangażował w tym miesiącu Bank Pocztowy (10%), wyróżnił się też Meritum Bank (6%).

Największą interaktywność osiągnął lider marcowego rankingu BZ WBK, spychając na drugie miejsce Kasy Stefczyka. Pozostałe fanpage’e z pierwszej piątki tego rankingu bez zmian: mBank, Kredyt Bank, Moje Inteligo. Względną interaktywnością wyróżnił się Bank Pocztowy, znacznie bardziej angażując fanów w aktywności niż Moje Inteligo, które wyprzedziło BZ WBK i Kasy Stefczyka.

W rankingu Talking About znów na prowadzeniu Citi Mobile, który na kolejne miejsca zepchnął zeszło miesięcznych liderów: Kasy Stefczyka i BZ WBK.

Daria Kuczmara
Sotrender

Aby pobrać pełny raport Fanpage Trends marzec 2012 kliknij tutaj.