BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU – nowa konferencja Miesięcznika Finansowego BANK
Bez składania wizyt w oddziale banku można nie tylko założyć konto, ale również otrzymać pożyczkę, a nawet skonsolidować zobowiązania finansowe. Lawinowo rośnie liczba płatności bezdotykowych, a zdalnie klienci realizują coraz więcej operacji finansowych. Banki wykorzystują wzmożone zainteresowanie usługami online, wprowadzają innowacje w serwisach internetowych i mobilnych, a klienci zarządzają finansami bez wychodzenia z domu.
Dane opublikowane przez Związek Banków Polskich w raporcie NetB@nk potwierdzają te obserwacje. Liczba klientów indywidualnych, posiadających dostęp do bankowości internetowej wyniosła blisko 38 mln na koniec września 2020 roku. Liczba aktywnych klientów sięgnęła 19,43 mln (wzrost o 1,87% w skali kwartału). Od początku lipca do końca września liczba aktywnych użytkowników aplikacji bankowych wzrosła o ponad 5,85%, osiągając 13,69 mln.
Stan epidemii, stale zmieniające się ograniczenia i nowy reżim sanitarny wpływają także na organizację pracy wszystkich pracowników banku. Wychodząc naprzeciw zaistniałej sytuacji, podczas konferencji omówimy najlepsze praktyki z zakresu zarządzenia pracownikami wypracowane na podstawie kilku miesięcy pracy zdalnej i hybrydowej przez instytucje finansowe.
Bank bez wychodzenia z domu to kompleksowe wydarzenie, które pozwoli na podsumowanie doświadczeń i przedstawienie rekomendacji związanych ze zdalną obsługą klientów oraz zarządzaniem pracownikami banków w czasie pandemii COVID-19.
Webinarium skierowane jest przede wszystkim do:
- dyrektorów oraz członków zarządów banków,
- osób odpowiedzialnych za bankowość elektroniczną,
- osób odpowiedzialnych za obsługę klientów w kanałach zdalnych,
- osób odpowiedzialnych za wdrażanie innowacji technologicznych w bankach,
- osób odpowiedzialnych za HR.
Podczas konferencji porozmawiamy o tym:
- Jak usprawnić proces obsługi w kanałach zdalnych?
- Jak zawierać umowy i identyfikować klientów?
- Jak automatyzować współpracę z klientem i zapewnić bezpieczeństwo procesów?
- Jak zadbać o kondycję psychiczną pracowników i jak motywować zespół w czasie pandemii?
- Jak powinien przebiegać zdalny onboarding pracowników?
- Jak zapewnić pracę zdalną i hybrydową z zgodną z prawem pracy?