Axa Direct: nowe rozwiązania w likwidacji szkód

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

finanse.zestawienie.01.250xPo III kwartale 2013 r. Axa Direct odnotowała 19 proc. wzrost sprzedaży oraz składkę równą 227 mln zł, czyli 11 proc. wzrost przypisu składki brutto, w porównaniu do analogicznego okresu 2012 r.

Przyjęta przez Axę Direct strategia stałego i konsekwentnego rozwoju sprzedaży, wewnętrzna dyscyplina oraz ulepszanie istniejących procedur przynoszą pozytywne efekty potwierdzone wynikami finansowymi po III kwartale 2013 r.

„Osiągnięte wyniki świadczą o słuszności podjętej przez nas strategii biznesowej oraz stale rosnącym zaufaniu klientów. W celu zapewnienia im jak najwyższych standardów obsługi zdecydowaliśmy się na inwestycję w obszary związane z jakością procesów likwidacji szkód” – mówi Ryszard Bociong, dyrektor generalny Axa Direct.

Firma wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie informatyczne, które skutecznie zwiększa efektywność pracy jej zespołów. „Naszym priorytetem jest ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług i w tym właśnie celu wdrożyliśmy ostatnio aplikację Claim Center firmy Guidewire” – mówi Mariusz J. Sarnowski, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Axa Direct. „Nowe rozwiązanie systemowe pozwoli na znaczne zautomatyzowanie i usprawnienie procesu likwidacji szkód. Przyspieszenie obsługi zapytań i wniosków z pewnością przełoży się na zasadniczą poprawę poziomu satysfakcji klientów korzystających z naszych usług” – dodaje. Za wdrożenie projektu Claim Center odpowiedzialne były zespoły Axa Direct, Guidewire i EY.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń