Axa Direct: nowe rozwiązania w likwidacji szkód
Po III kwartale 2013 r. Axa Direct odnotowała 19 proc. wzrost sprzedaży oraz składkę równą 227 mln zł, czyli 11 proc. wzrost przypisu składki brutto, w porównaniu do analogicznego okresu 2012 r.
Przyjęta przez Axę Direct strategia stałego i konsekwentnego rozwoju sprzedaży, wewnętrzna dyscyplina oraz ulepszanie istniejących procedur przynoszą pozytywne efekty potwierdzone wynikami finansowymi po III kwartale 2013 r.
„Osiągnięte wyniki świadczą o słuszności podjętej przez nas strategii biznesowej oraz stale rosnącym zaufaniu klientów. W celu zapewnienia im jak najwyższych standardów obsługi zdecydowaliśmy się na inwestycję w obszary związane z jakością procesów likwidacji szkód” – mówi Ryszard Bociong, dyrektor generalny Axa Direct.
Firma wprowadziła na rynek nowe rozwiązanie informatyczne, które skutecznie zwiększa efektywność pracy jej zespołów. „Naszym priorytetem jest ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług i w tym właśnie celu wdrożyliśmy ostatnio aplikację Claim Center firmy Guidewire” – mówi Mariusz J. Sarnowski, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Axa Direct. „Nowe rozwiązanie systemowe pozwoli na znaczne zautomatyzowanie i usprawnienie procesu likwidacji szkód. Przyspieszenie obsługi zapytań i wniosków z pewnością przełoży się na zasadniczą poprawę poziomu satysfakcji klientów korzystających z naszych usług” – dodaje. Za wdrożenie projektu Claim Center odpowiedzialne były zespoły Axa Direct, Guidewire i EY.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń