Awaria w PKO BP. Nie działa bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna banku

Awaria w PKO BP. Nie działa bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna banku
Fot. Materiały prasowe PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci PKO Banku Polskiego mają problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Nie działa wiele usług banku, w tym aplikacja mobilna IKO.

Nie działa wiele usług @PKOBP, w tym serwis iPKO, Inteligo i aplikacja mobilna IKO #PKOBP

Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony, informuje bank na Twitterze.

Bank jednocześnie zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów.

Jak zapewnia PKO BP, możliwe jest płacenie kartą oraz wypłaty z bankomatów.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 296,91 mld zł na koniec 2017 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.