Awaria w PKO BP. Nie działa bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna banku
Klienci PKO Banku Polskiego mają problem z korzystaniem z bankowości mobilnej. Nie działa wiele usług banku, w tym aplikacja mobilna IKO.
Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony, informuje bank na Twitterze.
Bank jednocześnie zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów.
Szanowni Państwo, z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów. Przepraszamy za kłopoty.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 26 października 2018
Jak zapewnia PKO BP, możliwe jest płacenie kartą oraz wypłaty z bankomatów.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 296,91 mld zł na koniec 2017 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.