Awaria w mBanku: ok. 100 klientów miało dostęp do rachunku innej osoby

Awaria w mBanku: ok. 100 klientów miało dostęp do rachunku innej osoby
Źródło: mBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ok. 100 klientów mBanku wskutek błędu mogło zalogować się na rachunek innej osoby. Pieniądze klientów są bezpieczne, zapewnia mBank.
Ok. 100 klientów @mBankpl wskutek błędu mogło zalogować się na rachunek innej osoby #mBank

O sprawie poinformował serwis Zaufana Trzecia Strona. Jak opisał, mBank zaczął przypisywać rachunki istniejących klientów do kont klientów, którzy właśnie zakładali swoje konto.

Awarię potwierdził mBank, informując, że ok. 100 klientów wskutek błędu mogło zalogować się na rachunek innej osoby.

„Pieniądze klientów są bezpieczne, a bank bierze odpowiedzialność za konsekwencje tej sytuacji. Bardzo przepraszamy klientów, których ten problem dotknął”, czytamy w oświadczeniu banku.

Czytaj także: mBank: zysk netto grupy w II kw. 2020 r. wyniósł 87 mln zł, niższy aż o 77 proc. rdr, ale i tak powyżej oczekiwań >>>

Źródło: Zaufana Trzecia Strona, mBank