Aviva: w trosce o dotrzymywanie obietnic
1 czerwca wystartowała kampania telewizyjna i internetowa pokazująca, w jaki sposób Aviva pomaga rodzicom w spełnianiu obietnic wobec dzieci.
„Promujemy sposób myślenia o przyszłości rodziny, który pomaga ograniczyć ryzyko zakłócenia życiowych planów” – zwraca uwagę Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy. „Oferujemy polisy na zdrowie i życie, które odpowiadają potrzebom rodzin z dziećmi. Do nich też adresujemy konkurs grantowy Fundacji Aviva „To dla mnie ważne”. W ten sposób konsekwentnie aspirujemy do miana firmy przyjaznej dla rodzin” – dodaje.
Równolegle Aviva prowadzi działania w internecie. Najciekawszym z nich jest www.listwprzyszlosc.pl – przestrzeń, w której można napisać, zilustrować i przesłać obietnicę na przyszłość do najbliższej osoby, na przykład do swojego dziecka lub rodzica. „Chcemy zaangażować jak najwięcej osób do wyrażenia swoich obietnic i uczuć wobec najbliższych. Kiedyś takie listy zamykano w butelce, dziś wybieramy internet” – mówi Agnieszka Chabrzyk, dyrektor marketingu Aviva.
Kampania potrwa do końca czerwca. Za strategię i kreacje odpowiedzialna jest firma Gong.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń