Autolokata IX – edycja

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

auta.01.250xGdy 6 lat temu Bank Spółdzielczy w Limanowej uruchamiał pierwszą edycję Autolokaty mało kto spodziewał się kolejnych jej odsłon. Okazało się jednak, że produkt gwarantujący solidny zysk i bezpieczeństwa środków, a także możliwość udziału w loterii został zaakceptowany przez klientów i na stałe wpisał się w ofertę naszego Banku. Obecnie startuje kolejna IX edycja loterii.

Pokusa „dania szansy losowi” przesądza o ciągle rosnącej popularności Autolokaty. W dotychczas rozstrzygniętych edycjach nagrody o wartości 640 tys. zł zostały rozlosowane wśród 340 laureatów. Również w obecnie rozpoczynającej się edycji loterii Bank Spółdzielczy w Limanowej ufundował atrakcyjne nagrody, z tytułowym autem na czele. Tym razem uczestnicy powalczą o samochód marki CHEVROLET CRUZE 5D oraz 29 innych, atrakcyjnych nagród. Możliwość udział w losowaniu zaspokaja bardzo ludzką potrzebę podejmowania ryzyka czy też dostarczania sobie „dreszczyku emocji”. Choć przekonują wielu niezdecydowanych, nie są to jedyne właściwości stanowiące o jakości Autolokaty. Z istoty produktu depozytowego wynika bowiem pewność zysku.

Konstrukcja oferty loterii Autolokata opiera się na prostych zasadach. Aby wziąć w niej udział, wystarczy w określonym terminie założyć lokatę o wartości przynajmniej 1000 zł oraz utrzymać ją do konkretnej daty zapadalności. Co istotne, oprocentowanie lokaty jest porównywalne – zwykle odrobinę wyższe – w stosunku do standardowego oprocentowania lokat oferowanych przez Banki konkurencyjne. Klienci kupując „los na loterię” nic nie tracą, przeciwnie – starają się maksymalizować zyski poprzez udział w loterii, zachowując prawo do odsetek, które im się należą, bez względu na wynik losowania. To strategia godna pochwały.

Bank Spółdzielczy w Limanowej uważa swoją sztandarową akcję promocyjną za duży sukces. Niewątpliwie, pozytywny odbiór wśród klientów pomaga pozyskać nowych klientów oraz utrzymać dobre relacje z aktualnymi. Udało się również wytworzyć wokół całego Banku jak i wokół samej loterii promocyjnej bardzo pozytywną atmosferę opartą na zdrowej rywalizacji, w której nikt tak naprawdę nie przegrywa. Sprzyja to integracji środowiska lokalnego oraz pomaga realizować Bankowi wartości związane z jego misją.