Artykuły ze źródła: S

wyzwania RakReaton, które jest częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Złota Wstążka
Artykuły

Milion kilometrów do pokonania – SGB wspiera dzieci w akcji RakReaton

1 września rozpoczyna się druga edycja sportowego wyzwania RakReaton, które jest częścią ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Złota Wstążka”, organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Jej celem jest edukacja, profilaktyka i wsparcie w chorobie. A celem RakReatonu ‒ wspólne pokonanie we wrześniu 1 miliona kilometrów. Jeśli cel zostanie osiągnięty, to na konto fundacji trafi 100 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe, czytamy w komunikacie SGB-Banku SA.

Reklama „Kredyt na raz” w Banku Pocztowym z Adamem Małyszem
Z rynku finansowego

„Kredyt na raz” w Banku Pocztowym: start kampanii marketingowej z Adamem Małyszem

Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat Ambasadora Banku Pocztowego – Adama Małysza.

STRONA 652 Z 1454