Artykuły ze źródła: Salesforce

wirtualny obraz sztucznej inteligencji, kobieta stojąca vis a vis w służbowym stroju
Technologie i innowacje

Badanie Salesforce: pracownicy chcą podnosić swoje kompetencje w zakresie AI

Istnieje poważna luka w zakresie gotowości do pracy w obszarze sztucznej inteligencji. Pracownicy na różnych rynkach chętnie uczą się nowych umiejętności związanych z AI, ale wielu z nich uważa, że pracodawcy i rządy nie działają wystarczająco szybko – wynika z nowych danych Salesforce i Morning Consult. Badanie przeprowadzone wśród 14 000 osób w 13 krajach wykazało, że pracownicy chcą zdobywać umiejętności, które pomogą im nadążyć za tempem innowacji, czytamy w informacji prasowej.

pracownicy, między nimi wirtualne postacie AI
Technologie i innowacje

Agenci AI to przyszłość dla branży dóbr konsumpcyjnych w niestabilnych czasach

Rok 2025 okazuje się jednym z najtrudniejszych dla firm z sektora dóbr konsumpcyjnych – wynika z najnowszego raportu Salesforce Consumer Goods Industry Insights. Słabnąca pewność konsumentów, coraz bardziej złożone ścieżki dotarcia do rynku, malejąca skuteczność tradycyjnych strategii zwiększania przychodów oraz zmiany makroekonomiczne – wszystko to wywiera presję na marże. Nic więc dziwnego, że ponad połowa liderów (54%) twierdzi, że w tym roku osiągnięcie stabilnego wzrostu będzie trudniejsze niż wcześniej. Czy pomogą agenci AI? … – czytamy w informacji prasowej firmy.

Fot. Salesforce
BANK 2025/05

NBS | XXVIII KRAJOWY RANKING „WYRÓŻNIAJĄCE SIĘ BANKI SPÓŁDZIELCZE” MIESIĘCZNIKA FINANSOWEGO BANK – Salesforce | Nowa era efektywności i obsługi klienta – Agentforce w bankowości spółdzielczej

W dobie rosnących oczekiwań klientów oraz dynamicznych zmian technologicznych bankowość spółdzielcza staje przed koniecznością modernizacji swoich procesów operacyjnych i obsługowych. Kluczowym elementem tej transformacji jest wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI), która nie tylko automatyzuje powtarzalne zadania, ale również pozwala na głębsze zrozumienie potrzeb klientów i personalizację usług. W tym kontekście coraz większą popularnością cieszy się Agentforce – zaawansowane, autonomiczne rozwiązanie AI firmy Salesforce, dostosowane do realiów i potrzeb instytucji finansowych, w tym banków spółdzielczych.

BANK 2024/06

Horyzonty Bankowości 2024 | Technologie – Salesforce | Sztuczna inteligencja w bankowości – obniż koszty, uprość zadania, zyskaj klientów

Potencjalna rola sztucznej inteligencji (AI) w bankowości jest ogromna. Predykcyjna sztuczna inteligencja już teraz wspiera wiele standardowych praktyk bankowych, takich jak choćby chatboty zarządzające powtarzalnymi, rutynowymi zapytaniami lub uzupełniająca pulpity nawigacyjne agentów call center. Wraz z dalszym rozwojem generatywnej sztucznej inteligencji spodziewamy się wielu możliwości zaoszczędzenia czasu w rutynowych zadaniach, które poprawiają obsługę klienta. Wszystko to dzięki zdolności AI do tworzenia treści w języku naturalnym, obrazów i kodowania. McKinsey szacuje, że dzięki strategicznemu wykorzystaniu sztucznej inteligencji banki mogą zwiększyć swoją wartość o bilion USD rocznie.

BANK 2021/06

XXVI Ranking Banków Miesięcznika Finansowego BANK 2021 | Salesforce | Trzy sposoby, w jakie cyfrowe banki pokazują, co to znaczy być wytrzymałym

Skutki gospodarcze pandemii COVID-19 spowodowały podjęcie bezprecedensowych działań interwencyjnych przez rządy na całym świecie, w tym również w Polsce. Choć instytucje finansowe stoją obecnie przed wieloma wyzwaniami w branży, to poza tym mają również znaczącą rolę do odegrania we wspieraniu przedsiębiorstw i społeczności w radzeniu sobie z niepewną sytuacją pandemiczną.

BANK 2021/01

Bankowość i Finanse | Technologie – Salesforce | Chmura w marketingu – czyli jak nowoczesne narzędzia zwiększają zyski oraz satysfakcję klientów

Innowacja stanowi najwyższy priorytet, a zarazem największe wyzwanie dla współczesnego biznesu i przekłada się to także w dużej mierze na działania marketingowe. Z badania State of Marketing1 firmy Salesforce przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2020 r., wynika, że proces transformacji technologicznej ciągle trwa i z każdym rokiem zwiększa swój zasięg. 

BANK 2020/11

IT@BANK 2020 | Czas na bankowość korporacyjną w chmurze

Technologie chmurowe stanowią kolejny ważny element cyfrowej transformacji sektora finansowego. Nowe możliwości dla przenoszenia zasobów bankowych do cloudu stwarza opublikowane w styczniu br. stanowisko Komisji Nadzoru Finansowego, uwzględniające postęp technologiczny, jaki dokonuje się w tym obszarze. To ważna wiadomość dla takich segmentów rynku, jak bankowość korporacyjna, w których digitalizacja przebiegała dotąd mniej dynamicznie.

STRONA 1 Z 1