Artykuły ze źródła: DXC

wirtualny napis Black Friday, wirtualny obraz koszyka zakupowego
Bezgotówkowo

W Black Friday Polacy stawiają na BLIKA i AI przy zakupach online

Polacy kupują online częściej niż kiedykolwiek – jedna trzecia robi zakupy w sieci co tydzień, a aż 76% aktywnie poluje na promocje Black Friday. Jednocześnie rośnie znaczenie szybkich płatności, takich jak BLIK, i sztucznej inteligencji, od których konsumenci oczekują nie tylko wygody i wsparcia w zakupach, lecz także ochrony przed oszustwami. To kluczowe wnioski z najnowszego badania DXC Technology dotyczącego zachowań zakupowych Polaków w okresie Black Friday, czytamy w informacji prasowej.

człowiek, laptop, na ekranie czerwone alarmy
Cyberbezpieczeństwo

Bezpieczeństwo finansów pod presją: tylko 30% firm korzysta z AI

Według najnowszego badania DXC & Microsoft „The Trust Report: From Risk Management to Strategic Resilience in Cybersecurity”, 84% instytucji finansowych, które wdrożyły strategię Zero Trust, znacząco ograniczyło liczbę incydentów, redukując przy tym związane z nimi koszty. Jednak, mimo rosnących zagrożeń i wykorzystania AI przez cyberprzestępców, zaledwie 30% firm wykorzystuje sztuczną inteligencję do wzmocnienia własnych zabezpieczeń. Ta alarmująca luka technologiczna stawia pod znakiem zapytania przyszłość bezpieczeństwa i stabilność całego sektora finansowego, czytamy w informacji prasowej.

STRONA 1 Z 1