Autor: VeloBank

smartfon i kapelusz na piasku
Bezgotówkowo

Wygodne podróże wakacyjne dzięki aplikacji VeloBanku

Korzystasz z lata, pakując walizkę i ruszając w podróż? Niezależnie od tego czy wybierasz zagraniczne wojaże, czy planujesz odkrywać uroki polskiego wybrzeża lub gór, ważne jest odpowiednie przygotowanie do wycieczki. Warto z wyprzedzeniem zadbać o takie elementy jak wymiana walut, zakup ubezpieczenia turystycznego czy E-Winiety, dzięki którym sprawnie przejedziemy płatne odcinki zagranicznych dróg. To i wiele więcej załatwimy w aplikacji mobilnej VeloBanku, czytamy w komunikacie prasowym Banku.

wirtualny obraz, dron i dłoń człowieka
Technologie i innowacje

W 2023 roku wielkość polskiej gospodarki cyfrowej wyniosła blisko 360 mld zł

W 2023 roku łączna wielkość gospodarki cyfrowej w Polsce wyniosła blisko 360 mld zł i gdyby była oddzielnym sektorem odpowiadałaby 10,5 proc. wartości polskiego PKB. To ciągle mniej niż przemysł, czy handel, ale więcej niż większość sektorów jak choćby budownictwo, czy rynek nieruchomości. Sektor cyfrowy przyczynił się do utrzymania łącznie blisko 1,5 mln miejsc pracy. Między innymi takie wnioski płyną z opublikowanego przez VeloBank raportu „Ile warta jest cyfrowa gospodarka Polski?”.

kobieta z portfelem, banknoty
Z rynku finansowego

Kobiety zarabiają mniej od mężczyzn – średnio o 800 zł, ale bardziej dbają o stabilność finansową

Chętniej korzystają z cyfrowych narzędzi, oszczędzają, nierzadko inwestują. Kobiety konsekwentnie budują swoją stabilność finansową i rzadziej niż mężczyźni sięgają po produkty kredytowe. Mimo większej dyscypliny ekonomicznej, Polki odczuwają nierówności płacowe, które realnie przekładają się na wysokość ich depozytów, niezależnie od grupy wiekowej – wynika z danych przeanalizowanych przez VeloBank.

dziewczynaw słuchawkach siedząca na podłodze, obok książki
Z rynku finansowego

Ile kosztuje studiowanie w Polsce i za granicą?

Początek roku szkolnego to czas nowych wyzwań i decyzji. Do swoich klas, planu lekcji, kolegów i koleżanek wróciło około 4,5 mln polskich uczniów. Dla rodziców to czas, kiedy więcej myśli się o aspekcie finansowym wychowania dziecka – nie tylko w kontekście przygotowania wyprawki, kupna podręczników i innych akcesoriów szkolnych, ale również bardziej długofalowo – o studiach i zapewnieniu mu dobrego startu w życie, czytamy w informacji prasowej VeloBanku i Pru.

Pru, VeloBank, logotypy
Z rynku finansowego

VeloBank rozszerza współpracę z Prudential o kolejne ubezpieczenia

VeloBank we współpracy z Prudential, oferującym w Polsce ubezpieczenia pod marką Pru, rozwija swoją ofertę ubezpieczeniową o kolejne produkty dla klientów indywidualnych. Po udanym czerwcowym ’23 starcie kooperacji pomiędzy Bankiem a ubezpieczycielem, w wyniku której klientom zaoferowane zostało ubezpieczenie na życie Komfort Życia, przyszedł czas na dalszy rozwój oferty ubezpieczeniowej, poinformował Bank.

banknot 100 zł, na nim model domu, moneta 2 zł, klocek z symbolem
Z rynku finansowego

W VeloBanku można zdalnie wnioskować o Bezpieczny Kredyt 2%

Od 3 lipca br. VeloBank zaoferuje klientom Bezpieczny Kredyt 2% w ramach rządowego programu Pierwsze Mieszkanie. Dzięki zdalnemu procesowi wnioskowania, uzyskanie środków na zakup nieruchomości z dopłatą do rat będzie wyjątkowo proste i wygodne. Podobnie jak w przypadku oferty VeloDom, Bank przygotował kredyt „z kanapy”, który wymaga pojawienia się w placówce jedynie w celu podpisania umowy kredytowej, czytamy w komunikacie prasowym Banku.

smartfon, na ekranie kredyt VeloKomfot
Z rynku finansowego

VeloBank umożliwia równomiernie rozłożenie płatności za gaz w ciągu całego roku

Na mocy umowy zawartej pomiędzy VeloBank i PGNiG Obrót Detaliczny, klienci obu instytucji mogą korzystać z nowej oferty darmowego kredytu VeloKomfort. Umożliwia on wyrównanie opłat za gaz do stałego poziomu w ciągu roku, co jest szczególnie ważne dla zarządzania budżetem domowym w sezonie grzewczym. Nawiązanie współpracy z PGNiG Obrót Detaliczny jest elementem realizacji strategii rozwoju portfolio produktowego VeloBanku w oparciu o partnerstwa biznesowe i tworzenie dzięki nim dodatkowej wartości dla klientów, poinformował Bank.

STRONA 3 Z 4