Autor: PKO Bank Polski

PKO BP - Oddział
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski podwójnie nagrodzony za transformację cyfrową

PKO Bank Polski wygrał w kategorii „najbardziej inspirująca transformacja cyfrowa” w konkursie UPC Think Big: Grow Smarter. W drugiej edycji konkursu „Digital Shapers” Szymon Wałach, dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej otrzymał nagrodę za wkład w rozwój krajowej gospodarki cyfrowej. Za odważne wykorzystywanie nowoczesnych technologii został wpisany na listę wybitnych osobowości cyfryzacji w Polsce.

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski: natychmiastowe przelewy zagraniczne w iPKO biznes

PKO Bank Polski udostępnił klientom korporacyjnym przelewy natychmiastowe SWIFT GPI (Global Payments Innovation), które umożliwiają przesyłanie pieniędzy miedzy bankami w różnych krajach, w czasie niemal rzeczywistym (należy jedynie uwzględnić różnice w strefach czasowych). To udogodnienie dla firm, które realizują przelewy w walutach obcych w Polsce, przelewy zagraniczne w ramach Unii Europejskiej oraz do innych krajów na całym świecie.

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski: przedsiębiorcy samodzielnie przygotują dokument z danymi na ich koncie w ZUS

W zależności od potrzeb klienci wygenerują elektroniczny dokument na PUE ZUS i przekażą go drogą mailową instytucji, która go potrzebuje. W PKO Banku Polskim z tej opcji mogą korzystać już klienci firmowi, którzy chcą zaciągnąć kredyt w banku. Potwierdzenie o braku zaległości w płatnościach składek ZUS mogą wysłać do swojego doradcy, a wkrótce bezpośrednio do serwisu transakcyjnego iPKO.

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski bije rekordy mobilne

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo z każdym kwartałem jeszcze chętniej korzystają z dobrodziejstw bankowości mobilnej. Raporty PRNews i Cashless za I kwartał 2019 umacniają największy polski bank na pozycji lidera bankowości mobilnej we wszystkim kategoriach. Do prawie 28 proc. wzrósł udział klientów banku w grupie „mobile only”, czyli wśród osób bankujących wyłącznie z poziomu urządzenia mobilnego.

STRONA 15 Z 19