Autor: Tomasz Imbiorowski

wirtualne ikony e-mail
BANK 2024/04

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – Asseco Poland | Wyższy poziom klientocentryzmu dzięki AI – Studium przypadku

Sztuczna inteligencja i bankowość to idealnie dobrana para, która łącząc siły, ma szansę wynieść relacje z klientami na wyższy poziom. Banki zbierają i analizują ogromne ilości danych, które są podstawową siłą napędową AI. Uwzględniając etyczne i prawne aspekty, instytucje finansowe mogą tworzyć interesujące oraz trafiające w indywidualne potrzeby rozwiązania w każdym punkcie styku z klientem.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2018/11

IT@BANK 2018: Automatyzacja procesów biznesowych a bezpieczeństwo i zapobieganie oszustwom finansowym

Przybywa obowiązków regulacyjnych, rośnie ilość danych i ilość akcji do podjęcia. Jak przekuć ten trend w sukces: bezpieczeństwo i biznes już razem na zawsze – mówią o tym Tomasz Imbiorowski, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa w Banku Pocztowym, Dariusz Wojtas, Head of R&D w IMPAQ oraz Marzena Janicka, dyrektor sprzedaży dla sektora finansowego w IMPAQ.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1