Autor: DomData

BANK 2024/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2024 – DomData | Jak wykorzystujemy low-code i sztuczną inteligencję, by wspierać cyfryzację bankowości

Cyfryzacja bankowości jest procesem przyspieszającym, a platformy low-code i sztuczna inteligencja stanowią ważne narzędzia wspierające ten trend. AI ma zmienić krajobraz technologiczny i biznesowy usług finansowych, zwłaszcza w obszarach inteligentnej obsługi klienta, analizy predykcyjnej i zarządzania ryzykiem, a także automatyzacji operacji. Będzie też kluczowym czynnikiem dynamicznego rozwoju rynku platform low-code, ze względu na rozszerzenie ich możliwości i dostępności dla użytkowników. W DomData rozumiemy znaczenie ich wzajemnego wzrostu, dlatego jako jedna z pierwszych organizacji w Polsce stawiamy na integrację AI z naszym flagowym produktem – platformą low-code Ferryt.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2023/11

Raport Specjalny – IT@BANK 2023 | Technologie – DomData | Jak w pełni wykorzystać potencjał platform low-code development – najlepsze strategie i praktyki

W dynamicznie zmieniającym się świecie bankowości, innowacje technologiczne odgrywają kluczową rolę w zwiększeniu konkurencyjności i dostarczeniu klientom atrakcyjnych usług. Jedną z najważniejszych rewolucji w branży jest powszechne zastosowanie platform low-code development. Już teraz stały się one w tym sektorze nieodłącznym elementem strategii transformacji cyfrowej. Dzięki swojej zdolności do szybkiego tworzenia rozwiązań informatycznych, umożliwiają sprostanie wyzwaniom związanym ze szybko zmieniającymi się wymaganiami otoczenia. Żeby w pełni wykorzystać potencjał platform low-code, konieczne jest jednak przestrzeganie szeregu zasad. Jakie są najlepsze praktyki w korzystaniu z platform low-code?

CZYTAJ WIĘCEJ
DomData - Platforma low-code w bankowości
BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – DomData | Platforma low-code w bankowości. Czy i kiedy ma sens stosowanie jej w chmurze?

Transformację cyfrową napędzają dzisiaj głównie potrzeby rynku i nowe technologie. Realizacja projektów w tej dziedzinie, podobnie jak w innych, obarczona jest dodatkowymi wymaganiami. Jedno z nich, to krótki „time to market”, czyli maksymalne skrócenie czasu budowy i uruchomienia rozwiązania i jego rozwoju. Innym, często krytycznym czynnikiem, jest zapewnienie odpowiednich zasobów. Wsparciem w tych działaniach są platformy typu low-code, a jednym z możliwych wariantów zastosowania – przeniesienie budowy i eksploatacji systemu do środowiska chmurowego. W jakich przypadkach warto pójść tą drogą? Jakie korzyści bank będzie miał z zastosowania takiego wariantu rozwiązania?

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2021/11

IT@BANK 2021 | TECHNOLOGIE – DOMDATA | Jak kompletnie zautomatyzować proces biznesowy na platformie Low-Code Development?

Świat się automatyzuje. Instytucje, które dążą do automatyzacji procesów i robią to najskuteczniej, mogą zdobyć przewagę konkurencyjną na szybko ewoluującym rynku. Dlatego kluczowy staje się wybór odpowiednich narzędzi, które umożliwiają szybkie i kompletne zautomatyzowanie procesów. Czym zatem powinno charakteryzować się rozwiązanie, które pozwoli bankom nadążać za zmieniającymi się wymaganiami otoczenia?

CZYTAJ WIĘCEJ
Technologie i innowacje

Nowa generacja rozwiązań dla biznesu bankowego

Platformy Low-Code Development zdobywają coraz większą popularność wśród instytucji finansowych na świecie. Zaawansowany system tej klasy powinien dostarczać przyjazne narzędzia IT, które umożliwiają graficzne projektowanie i implementowanie nawet najbardziej złożonych procesów biznesowych. Dzięki nim osoby bez wykształcenia informatycznego mogą w krótkim czasie przygotowywać rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe.

CZYTAJ WIĘCEJ
Gospodarka | Technologie i innowacje

Obsługa reklamacji na wyższym zautomatyzowanym poziomie

Utrzymanie lojalności klientów może być wyzwaniem w przypadku złożonych produktów i procesów biznesowych. Taka sytuacja występuje często w instytucjach finansowych. Ważnym obszarem w procesach posprzedażowych jest obsługa zgłoszeń reklamacyjnych spływających do banków. Niedociągnięcia w tym procesie osłabiają zaufanie do instytucji, pogarszają wizerunek i zwiększają ryzyko odejścia klienta, co w dobie wszechobecnej konkurencji staje się szczególnie realne.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Jak wdrożyć system klasy BPM szybko i efektywnie?

Dla wielu instytucji finansowych i przedsiębiorstw częstym problemem jest terminowe dostosowanie systemów informatycznych do coraz szybciej zmieniających się wymagań klientów i regulatorów.  Najbardziej kłopotliwe jest uzgodnienie z dostawcami satysfakcjonujących terminów wprowadzania zmian.  Dodatkowo pojawiającym się problemem jest fakt, że zmiany w oprogramowaniu może wykonać tylko dostawca,  co z kolei najczęściej związane jest z długim czasem oczekiwania na wprowadzenie modyfikacji.   W jaki sposób  możemy to zmienić?

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1