Apple Pay już w aplikacji mobilnej Getin Banku
Integracja Apple Pay z aplikacją to kolejny etap w udoskonalaniu obszaru bankowości mobilnej. Getin Bank konsekwentnie rozwija ten segment, systematycznie wprowadzając dedykowane usługi i produkty. W ostatnim czasie była to lokata mobilna, udostępnienie procesu sprzedaży kredytów w kanale mobilnym czy dodanie wielu funkcji przydatnych w codziennym bankowaniu jak np. Getin Phone i Sejf. Dodatkowo, operacje wykonywane w Bankowości Internetowej, Klienci mogą łatwo zatwierdzać mobilną autoryzacją w aplikacji Getin Mobile, bez konieczności przepisywania kodów SMS.
Aplikacja mobilna coraz popularniejsza
– Widzimy, że klienci nie tylko coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnej, ale wręcz staje się ona ich podstawowym kanałem kontaktu z bankiem. Na ten moment częstotliwość logowania w aplikacji jest większa niż do Bankowości Internetowej. Ponadto kanał mobilny coraz chętniej wykorzystywany jest do zakupu nawet tych bardziej skomplikowanych produktów, jak np. kredyty gotówkowe. Stawiamy również na rozwój płatności alternatywnych, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, żeby jak najszybciej udostępnić Klientom Apple Pay w naszej aplikacji – mówi Marta Dałkiewicz, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych i Aplikacji Mobilnych w Getin Noble Banku.
Więcej najnowszych wiadomości o Getin Banku >>>
Usługi Apple Pay jak również Google Pay, są w pełni zintegrowane z Getin Mobile co oznacza, że ich aktywacja czy dodanie wirtualnej karty do konta osobistego lub karty kredytowej również następuje w aplikacji Banku. Płacąc za pomocą Apple Pay, Klienci korzystają ze wszystkich zalet kart płatniczych Getin Banku. Transakcje są szybkie, bezpieczne i poufne. Apple Pay dopełnia szeroki zakres usług dostępnych w aplikacji mobilnej Banku, która jest doceniana przez Klientów i ekspertów branży.