Anna Pańczyk nominowana na stanowisko CEO Grey London
Anna Pańczyk pełni funkcję CEO Grey Group Poland od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital.
W okresie przejściowym Anna Pańczyk będzie blisko współpracować z Jakubem Korolczukiem, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym, który obejmie nową rolę Creative Chairman, Grey Group Poland.
„Anna była główną siłą napędową zmieniającą grupę Grey w Polsce w kreatywną i silną jednostkę biznesową” – powiedział Michael Houston. „Anna jest naturalnym wyborem na osobę zarządzającą Grey London, naszym flagowym biurem w Europie. Wraz z pojawieniem się Adriana Rossiego (Creative Chairman w Grey London), nominacja Anny otwiera nowy ekscytujący rozdział naszej agencji skupionej na przyszłości, a której niezmiennie przyświeca motto „Famously Effective”.
„Promocja Anny podkreśla jej talent oraz możliwości, które tkwią w sieci Grey. Umiejętności Anny, jej dynamika, pasja, kreatywność w każdym obszarze oraz dążenie do doskonałości w budowaniu silnych marek spowodowały zmianę sposobu myślenia i działania pracowników i klientów” – powiedział Eduardo Maruri. „Jakub Korolczuk posiada umiejętności przywódcze, pasję do kreatywności i, co najważniejsze, wyjątkowy talent, aby pomóc naszym klientom w rozwoju” – dodał Maruri.
„Gdybym miał wskazać sekret do osiągnięcia sukcesu organizacji, byłby to zestaw umiejętności i doświadczenia Anny. Jestem niezmiernie podekscytowany, że Anna do nas dołącza. Dla mnie Anna jest reklamowym alchemikiem” – powiedział Adrian Rossi.
Anna Pańczyk
Podczas czteroletniej kadencji Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland, agencja znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Ponadto, według prasy branżowej, została uznana przez dwa lata z rzędu za „Efektywność Roku” oraz „Najbardziej Innowacyjną Agencję” w konkursie Innovation 2018.
Pod jej przywództwem Grey Group Poland zbudował zespół zarządzający nowej generacji, zdobył znaczący nowy biznes i rozwijał się wraz z obecnymi klientami, osiągając prawie 100-procentowy wskaźnik retencji. W 2015 roku Anna Pańczyk otrzymała tytuł „wschodzącej gwiazdy” w Top 50 Business Women w Polsce. Pełniła funkcję Wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych
oraz członka Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie.
Wcześniej w swojej karierze Anna Pańczyk spędziła siedem lat jako CEO i prezes Change Integrated, niezależnej agencji, która została uznana przez magazyn Campaign za jedną z wiodących, niezależnych agencji na świecie. Anna rozpoczęła swoją karierę w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako Deputy Managing Director.
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
O Grey
Grey jest sieciową agencją reklamową wchodzącą w skład Grey Group, która należy do największych globalnych firm komunikacyjnych. Grey wchodzi w skład holdingu WPP (NYSE: WPP). Działając pod hasłem “Grey Famously Effective Since 1917″, agencja obsługuje największe i najbardziej znane koncerny na świecie: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Kellogg’s, Pfizer, Canon, Marriott Hotels & Resorts, Nestle, Walgreens, Applebee’s oraz T.J. Maxx. W ostatnich latach Grey dwukrotnie zdobył tytuł ‘Global Agency of the Year’ magazynu Adweek oraz został uznany przez Advertising Age za ‘Agency of the Year’ a także ‘Global Network of the Year’ przez magazyn Campaign w uznaniu kreatywnych i biznesowych osiągnięć agencji.
Źródło: Grey