Allianz po raz 4. z rzędu najsilniejszą marką ubezpieczeniową na świecie
W tegorocznym rankingu Allianz należy do 15 globalnych marek, których wartość rośnie najszybciej.
W zestawieniu wszystkich analizowanych marek zajmuje 34. miejsce, zdecydowanie wyprzedzając ubezpieczeniową konkurencję.
Czytaj także: Allianz zakończył proces przejęcia spółek Avivy >>>
– Siła naszej marki to wskazówka dla klientów, pośredników i pracowników. W niepewnych czasach warto stawiać na mocnego i stabilnego partnera, który zwiększa poczucie bezpieczeństwa – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Ranking Interbrand 100 Best Global Brands
Zestawienie Interbrand 100 Best Global Brands jest publikowane od 2000 roku. Jego podstawą jest koncepcja wartości marki wypracowana przez Interbrand. Metodologia wyceny marek ma certyfikat ISO 10668.
Allianz to jedna z największych na świecie grup oferujących ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Działa w 70 krajach i obsługuje ok. 126 milionów klientów indywidualnych i firm.
Najnowszy ranking jest dostępny na stronie Interbrand >>>