Alior Bank: sprzedaż kart kredytowych wzrosła o 127 proc. rdr od stycznia do sierpnia 2020 r.

Alior Bank: sprzedaż kart kredytowych wzrosła o 127 proc. rdr od stycznia do sierpnia 2020 r.
Alior Bank - Oddział w Gdańsku (fot. Alior Bank)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Sprzedaż kart kredytowych Alior Banku wzrosła o 127% r/r w okresie od stycznia do sierpnia 2020 r., podał bank. Na koniec lipca w stosunku do stycznia wzrost sprzedaży kart wyniósł 75%.
.@AliorBankSA: na koniec lipca w stosunku do stycznia wzrost sprzedaży kart kredytowych wyniósł 75 proc. #AliorBank #KartyKredytowe

„Zainteresowanie kartami kredytowymi wśród klientów Alior Banku systematycznie rośnie od początku kwietnia br. W II kwartale 2020 r. średniomiesięczna sprzedaż kart kredytowych wyniosła 2 166 sztuk, co w stosunku do I kwartału br. stanowiło przyrost na poziomie 6,56%. W III kw. 2020 r. (dane za lipiec) sprzedaż wyniosła aż 3 871 sztuk, co w porównaniu do średniomiesięcznego wyniku za drugi kwartał daje przyrost o 79%” – czytamy w komunikacie.

Czytaj także: Alior Bank: 585,5 mln zł straty netto w II kw. 2020 r. >>>

Choć w lipcu 2020 r. rynek nadal odnotowywał negatywny trend spadkowy w zakresie sprzedaży kart kredytowych, to rynkowy udział ich sprzedaży w Alior Banku konsekwentnie rósł, podkreślono. Jak podaje bank, od stycznia do lipca przy zachowaniu średniego limitu na aktualnym poziomie i znaczącym wzroście sprzedaży wolumenowy udział nowej sprzedaży Alior Banku zwiększył się odpowiednio z 2,4% do 4,5%.

Rosnące zainteresowanie kartami kredytowymi

„Mimo niesprzyjającej sytuacji rynkowej, obserwujemy rosnące zainteresowanie kartami kredytowymi. Nasi klienci doceniają przede wszystkim benefity płynące z ich korzystania. W ofercie mamy m.in. kartę dla klientów podróżujących (karta TU i TAM), dzięki której nie ponoszą prowizji banku za przewalutowania oraz kartę dla klientów używających jej częściej (karta OK!), gdzie mogą cieszyć się zwrotem nawet do 300 zł rocznie za dokonane nią płatności w wybranych punktach. Realizując transakcje kartami kredytowymi klienci zbierają również punkty w programie 'Bezcenne chwile’, które mogą wymieniać na atrakcyjne nagrody rzeczowe czy wydarzenia kulturalne” – powiedział dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Detalicznej w Alior Banku Leszek Modzelewski, cytowany w komunikacie.

Program Mastercard „Bezcenne chwile”

Od sierpnia z tego programu mogą korzystać już mikrofirmy będące klientami Alior Banku. Wkrótce możliwość rejestracji kart płatniczych Mastercard do programu „Bezcenne chwile” udostępniona zostanie również klientom z segmentu MŚP i dużych firm, podano także w materiale.

Alior Bank koncentruje swoją działalność na usługach bankowości detalicznej i korporacyjnej. Podmioty zależne Alior Banku prowadzą działalność m.in. w zakresie usług leasingowych, informatycznych, faktoringu i asset management. Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa razem banku wyniosły 76,73 mld zł na koniec 2019 r.

Źródło: ISBnews