Alior Bank otwiera nowoczesny, digitalowy oddział w Warszawie
– Oddziały stacjonarne to nadal bardzo ważny element Alior Banku, choć w ostatnim czasie nieco zmieniła się ich rola. Ogromna część usług finansowych przeniosła się do przestrzeni internetowej, a Polacy coraz sprawniej się po niej poruszają – mówi Dariusz Szwed, wiceprezes Zarządu Alior Banku.
Zależy nam, aby nasze oddziały były łącznikiem pomiędzy światem online i offline oraz służyły budowaniu relacji z klientami i poznawaniu ich potrzeb.
Placówka w nowej formule sprawia przyjazne i przytulne wrażenie, a jednocześnie kojarzy się z profesjonalizmem i budzącym zaufanie światem finansów.
Wnętrze podzielone na strefy
W stołecznym oddziale Alior Banku na Kabatach wydzielono trzy główne strefy, z których każda pełni odmienną rolę. Pierwsza, czyli strefa obsługi, obejmuje m.in. przestrzeń powitalną, gdzie na klientów czeka kawa i herbata z upraw ekologicznych oraz filtrowana woda. Następnie mogą oni przejść do wydzielonych stanowisk obsługowych, które dają poczucie komfortu oraz zapewniają dyskrecję.
Z kolei w strefie digital klienci wypróbują bankowość internetową i aplikację mobilną Alior Banku. Tu wsparcia udzieli im bankier, który nie tylko pomoże zalogować się do urządzeń, ale również przedstawi możliwości wspomnianych systemów.
Czytaj także: Alior Bank dzięki współpracy z Booksy chce pozyskać 1,5 tys. rachunków osobistych do końca roku >>>
Z myślą o komforcie klientów, wydzielona została także strefa spotkań, zaprojektowana do rozmów sam na sam z bankierem. Wyciszone akustycznie pomieszczenia sprzyjają spotkaniom, które wymagają szczególnej prywatności. Szklane ściany gabinetów są natomiast przesłonięte grafiką uniemożliwiającą identyfikację przebywających w nich osób.
– W tej chwili jesteśmy jedynym oddziałem na Ursynowie. Nasza atrakcyjna lokalizacja, tuż przy metrze Kabaty sprawia, że odwiedza nas bardzo dużo osób. Jestem przekonana, że nowy format, poza bardziej komfortowymi warunkami pracy, pozwoli na jeszcze wyższy poziom aktywizacji klientów poprzez ich edukację w strefie digital – mówi Justyna Skrzynecka-Strojeńska, dyrektor oddziału Alior Banku na warszawskim Ursynowie.
Ekologiczna przestrzeń
W oddziale zostały wykorzystane materiały i produkty od lokalnych dostawców, a duża część z nich została pozyskana z recyklingu. Przykładem są blaty wyprodukowane z przetworzonych kubków po jogurtach, a także tapicerki i sufity z materiału po recyklingu butelek PET. Część wyposażenia została wytworzona z drewna z roślin szybkorosnących.
Placówka została zaprojektowana tak, by ograniczać zużycie zasobów, poczynając od redukcji drukowanych dokumentów po oświetlenie. Zamontowane w przestrzeni światła LED dopasowują natężenie światła do pory dnia. W oddziale można napić się filtrowanej kranówki – zarówno gazowanej, jak i niegazowanej, a akcesoria do serwowania napojów są w 100 proc. biodegradowalne.
Więcej niż bank
W oddziale Alior Banku na Ursynowie oprócz kwestii związanych z finansami osobistymi, domowymi oraz firmowymi, można też uzyskać wsparcie w przypadku coraz bardziej popularnych usług pozabankowych.
– Dotyczy to na przykład złożenia wniosków w programach, którymi interesuje się wielu Polaków, jak Rodzina 500+ czy Dobry Start lub oferty związanej z termomodernizacją w ramach programu „Czyste powietrze”. Co prawda wnioski o uzyskanie dofinansowania wyprawki szkolnej od 1 lipca tego roku można składać wyłącznie przez internet, w tym za pośrednictwem bankowości internetowej, ale jesteśmy gotowi w oddziale pomóc klientom w przejściu tego procesu – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca Pionem Sprzedaży klientów indywidualnych Alior Banku.
Oddział Alior Banku przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 20 w Warszawie dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.
Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. Plan zakłada, że do końca 2022 roku zostanie otwartych 110 takich placówek.