Alior Bank: kredyt firmowy do 3 mln zł z decyzją w 20 minut
Działania obejmą telewizję, internet, w tym social media, a w późniejszym terminie także radio. Aktywności reklamowe prowadzone są również w placówkach Alior Banku.
Na potrzeby kampanii został nagrany spot telewizyjny
Na potrzeby kampanii został nagrany spot telewizyjny, który przedstawia historię producenta drewnianych klocków. Aby odpowiedzieć na rosnący popyt, przedsiębiorca potrzebuje kredytu na rozbudowę stolarni, otwarcie nowego sklepu firmowego oraz uruchomienie sprzedaży online. Dzięki szybkiemu kredytowi z Alior Banku rozbudowa firmy staje się faktem – lokal zmienia swój wygląd, powstaje nowoczesny, przestronny showroom, firma rozpoczyna także sprzedaż przez internet.
– Działania marketingowe mają na celu wsparcie realizacji celów sprzedażowych oraz budowę wizerunku Alior Banku jako banku pierwszego wyboru dla firm, znającego potrzeby przedsiębiorców – mówi Michał Wójcik, Dyrektor Departamentu Marketingu w Alior Banku.
15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Z kolei komunikacja w Internecie będzie kierowała na specjalnie przygotowany landing page. Wykorzystane zostaną e-mailingi, displaye, działania w Google Display Network oraz mediach społecznościowych. W połowie marca kampania internetowa zostanie rozszerzona o reklamę na platformach VOD. Natomiast w maju planowana jest kampania radiowa. Z kolei działania BTL obejmą 531 oddziałów i placówek partnerskich Alior Banku.
Za kreację wykorzystywaną w kampanii odpowiada agencja PZL, a za zakup mediów domy mediowe Carat (telewizja, radio, VOD) oraz Mets (internet).