Adam Małysz reklamuje Kredyt w Porządku Banku Pocztowego
Kampania prowadzona głównie w internecie, między innymi w gwarze śląskiej, kaszubskiej i po góralsku, potrwa do 8 grudnia br.
Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze pożyczać?” Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.
Czytaj także: Klienci Banku Pocztowego mogą już płacić Apple Pay >>>
– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku Ambasadora Marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności – poprzez użycie gwar – śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów – mówi Mariusz Gorzeń, Naczelnik Wydziału Web Marketingu i komunikacji w kanałach zdalnych Pocztowego.
Czytaj także: Bank Pocztowy: klienci mogą już korzystać z aplikacji mobilnej EnveloBanku >>>
Kampania „Jak mądrze pożyczać?”
Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze pożyczać?” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.
Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy – są dostępne na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.