Warsaw Global Business Forum
Prelegenci opowiedzą m.in. o tym, jak ważne jest myślenie strategiczne i dobre planowanie. Cyprian Iwuć – twórca marki Jem Sushi przekona, że myślenie globalne jest pierwszym, najważniejszym krokiem jaki trzeba podjąć, o wiele trudniejszym od samych działań związanych z globalną sprzedażą, Maciej Okiniński, z Unified Factory, podpowie czy warto za granicą współpracować z lokalnym partnerem czy lepiej zdecydować się na własny kanał sprzedaży. Przedstawiciel Europejskiego Centrum Dyplomacji i Pokoju, Michał Nadziak, opowie o tym dlaczego znajomość marki narodowej kraju, w którym chcemy działać, jest niezbędna.
Sławomir Rajch razem z Mateuszem Baryczą z firmy Raben, wskażą korzyści wynikające z korzystania z outsourcingowej obsługi logistycznej w kontekście działań międzynarodowych.
O swoich doświadczeniach na rynku globalnym opowie również Joanna Ciborowska-Sanchez – dyrektor Marketingu w firmie Amica Electrodomésticos działającej w Hiszpanii – spółce córce polskiego giganta AGD grupy Amica Wronki SA. Mick Griffin z Brand24 skupi się na tym, jakie działania promocyjne należy podjąć, pamiętając o różnorodności kulturowej, aby firma stała się widoczna na rynku międzynarodowym, a o tym jak ważny jest innowacyjny pomysł i jak zacząć działania na szerszą skalę zdradzą autorki sukcesów marek GLOV, Ewa Dudzic oraz Whisbear – Zuzanna Sielicka-Kalczyńska.
W ramach wydarzenia odbędzie się również Panel Dyskusyjny „Global Tech Stars-jak startupy radzą sobie na rynkach zagranicznych”, który poprowadzi Prezes Fundacji Startup Poland Julia Krysztofiak-Szopa. Zaproszeni goście panelu opowiedzą o tym, jak radzić sobie na międzynarodowym rynku i jak pokonywać bariery, które mogą stawać na drodze do globalnego sukcesu. Swoimi doświadczeniami podzielą się m.in. Konrad Howard z Booksy, Marcin Joka z Photon Entertainment, Mikołaj Winkiel z Brand24 oraz Dariusz Sobczak z Nanovo.
Więcej informacji na stronie http://wgbforum.com/
aleBank.pl