Kampania radiowa Proamy
Proama emituje spoty radiowe promujące ubezpieczenie mieszkaniowe. Podkreśla w nich, że w ramach posiadanej ochrony, klient może otrzymać dodatkowe świadczenia, takie jak: zakwaterowanie zastępcze i pomoc finansowa na zakup artykułów pierwszej potrzeby.
„W spotach poruszamy kwestie związane z zakwaterowaniem zastępczym oraz z pomocą finansową, nie tylko po to, aby pokazać co mamy wyjątkowego w ramach tego produktu, ale również zwrócić uwagę na fakt, że jest to produkt, który dobrze zabezpiecza potrzeby klienta, szczególnie, kiedy klient znajduje się w trudnej sytuacji” – mówi Olga Tobiasz, brand manager w Proamie.
Zakwaterowanie zastępcze znajduje się w standardowym zakresie ochrony. W przypadku zajścia zdarzenia uniemożliwiającego zamieszkanie w domu lub mieszkaniu, gdy czas ich przywrócenia do stanu zamieszkania przekracza 2 dni, Proama zorganizuje ubezpieczonemu i jego rodzinie pobyt w hotelu lub lokalu zastępczym i pokryje koszty z tym związane. Kampania radiowa potrwa do 3 lipca. Spoty emitowane są w lokalnych stacjach radiowych.
Źródło: PIU