Dwie nagrody EFFIE 2025 dla kampanii emerytalnej ING
– Cieszymy się, że jury konkursu nagrodziło właśnie kampanię emerytalną. To ważny i istotny społecznie temat, który w ING konsekwentnie podejmujemy. Zachęcamy Polaków do dbania o finansową przyszłość i podpowiadamy konkretne rozwiązania z myślą o oszczędzaniu na dodatkową emeryturę.
Obserwujemy, że z roku na rok coraz więcej osób to robi – w tym roku już blisko połowa Polaków (47%) zadeklarowała, że odkłada na ten cel, co jest ogromną zmianą w stosunku do lat ubiegłych (34% w 2022 roku).
Jesteśmy dumni, że możemy mieć aktywny udział w tej zmianie – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
„Emerytura jest bliżej niż myślisz”
Kampania „Emerytura jest bliżej niż myślisz” została nagrodzona statuetką w kategorii „Particular Audience and Targeting” (jedyna nagroda przyznana w tej kategorii) oraz w kategorii „Influencers and Social Platforms”.
Czytaj także: Kampania ING pod hasłem „Pamiętasz to? To znaczy, że emerytura jest bliżej niż myślisz”
W nagrodzonej kampanii emerytalnej ING zachęcał do odkładania na finansową przyszłość. Bank proponował produkty emerytalne oraz prowadził szeroko zakrojone działania edukacyjne w Internecie.
Projekt zrealizowany we współpracy z agencją GONG oraz domem mediowym MullenLowe Media.
Effie Awards
To największy na świecie konkurs marketingowy, w którym nagradzane są najskuteczniejsze i najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Członkami jury są praktycy, eksperci i autorytety w branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci instytutów badawczych i nauki.
Więcej o konkursie tu: Nagrody 2025 – Effie