Polska marka rośnie w siłę URSUS w segmencie ogrodniczym podpisanie umowy licencyjnej na używanie znaku towarowego URSUS

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ursus.02.400Spółka Ursus SA zawarła z firmą NAC Sp. z o.o. umowę licencyjną na używanie znaków towarowych URSUS przy oznaczaniu wyselekcjonowanej serii produkowany ch w zakładach urządzeń ogrodniczych oraz ich sprzedaży i serwisu na terenie Polski oraz pozostałych państw świata.

Dzięki podpisanej umowie spółka Ursus SA otrzyma royalty od sprzedaży urządzeń ogrodniczych produkowanych przez firmę NAC, natomiast NAC uzyska zupełnie nowe możliwości związane z eksploatacją najbardziej znanego w Polsce oraz poza jej granicami brandu.

– Zdecydowaliśmy o kooperacji w zakresie urządzeń ogrodniczych z firmą NAC dlatego, że podobnie jak w naszym przypadku jest to typowo krajowa, dynamicznie rozwijająca się spółka, która dysponuje bardzo dobrymijakościowo wyrobami – powiedział Karol Zarajczyk, prezes URSUS S.A.

– Produkty wytwarzane przez firmę NAC stanowią niejako uzupełnienie oferty produktowej URSUSA skierowanej do ogrodnictwa. Dotychczas nasz Brand kojarzył się głównie z ciągnikami oraz szeroko pojętym rolnictwem, obecnie postanowiliśmy poprzez podpisanie tej umowy rozszerzyć swój obszar działania na ogrodnictwo. Współpraca z NAC stanowi gwarancję dostarczenia polskich produktów dobrej jakości sprzedawanych pod brandem URSUSA.

– Dla nas ta współpraca oznacza poszerzenie oferty rynkowej, ale jednocześnie wejście w inny, wyższy segment rynku – mówi Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający NAC.

To również wymiana doświadczeń i wyzwanie jakie niesie kooperacja z jedną z najsilniej zakorzenionych i tak dobrze rozpoznawalnych polskich marek. Od momentu zawarcia umowy NAC Sp. z o.o. stała się wyłącznym licencjonowanym producentem, sprzedawcą i dystrybutorem urządzeń ogrodniczych opatrzonych brandem URSUS. Podpisana umowa jest wyrazem realizacji strategii rewitalizacji marki URSUS w kooperacji z innymi podmiotami zasilanymi wyłącznie polskim kapitałem także w segmencie ogrodniczym.

Znaczącym czynnikiem i impulsem do podpisania tej umowy było duże doświadczenie firmy NAC w zakresie produkcji oraz dystrybucji. Produkty firmy NAC opierają się o rodzimą dokumentację techniczną oraz rygorystycznie przestrzegane procesy kontroli jakości na każdym etapie produkcji, dedykowany zespół kontroli jakości wykorzystujący profesjonalnie wyposażone laboratorium oraz narzędzia i przyrządy pomiarowe, dzięki czemu z taśm produkcyjnych schodzą produkty najwyższej jakości.

Natalia Chwalczuk