Nowy standard likwidacji w kampanii Compensy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

compensa.01.400x198Compensa rozpoczyna kampanię reklamową, w której promuje ubezpieczenie komunikacyjne OC i AC w kontekście nowego standardu likwidacji szkód.

Przygotowany na użytek kampanii spot TV podkreśla przyjazne dla kierowców rozwiązania oferowane przez Compensę – do skutecznej likwidacji szkody wystarczy jedno spotkanie z rzeczoznawcą, który na miejscu dokonuje jej wyceny, a wypłata odszkodowania zajmuje tylko kilka dni.

Celem naszej nowej kampanii reklamowej jest szerokie zaprezentowanie nowego standardu Compensa w likwidacji szkód” – komentuje Tomasz Borowski, rzecznik prasowy ubezpieczyciela. „Dobrze wiemy, że każda stłuczka jest stresem dla kierowcy, chcemy jednak, aby nasi klienci czuli się komfortowo, wiedząc, że nawet jeśli pojawi się konieczność likwidacji szkody, to wspólnie z Compensą załatwią to szybko, sprawnie, ograniczając do minimum formalności” – dodaje.


Kampania telewizyjna Compensy ruszyła 7 kwietnia, a spoty ubezpieczyciela pojawią się w Polsacie oraz na kanałach tematycznych grupy Polsat.

Compensa jest częścią Vienna Insurance Group z siedzibą w Wiedniu. Vienna Insurance Group jest w Europie Środkowo-Wschodniej jedną z największych grup ubezpieczeniowych.

Żródło: PIU