JLL agentem wyłącznym ds. komercjalizacji centrum handlowego Skałka w Tychach
Centrum Skałka to projekt budowy obiektu handlowego obejmującego istniejący już hipermarket Auchan (wcześniej Real), market budowlany OBI oraz szeroką ofertę modową, usługową i restauracyjną. Inwestor – firma Apollo-Rida – planuje utworzenie nowoczesnego centrum handlowego składającego się z – oprócz wspomnianych Auchan i OBI – ok. 90 sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych, lokali usługowych oraz gastronomicznych. Docelowo Centrum Skałka będzie miało ok. 36 000 mkw. powierzchni GLA. Planowana jest również ciekawie zaaranżowana przestrzeń publiczna z fontannami i amfiteatrem pełniąca funkcję rozrywkową, kulturalną i integracyjną. Do dyspozycji gości będzie ponad 1400 miejsc postojowych w ramach podziemnego i naziemnego parkingu.
Mocnym atutem Skałki jest lokalizacja – w południowej części ścisłego centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania głównych arterii, ze znakomitym dostępem do środków komunikacji publicznej oraz w sercu sześciu osiedli mieszkaniowych charakteryzujących się bardzo wysokim wskaźnikiem gęstości zaludnienia.
Edyta Potera, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, komentuje: „Tychy są jednym z niewielu miast na mapie Polski, w którym dotychczas nie funkcjonowała nowoczesna galeria handlowa. Centrum Skałka już teraz jest największym obiektem handlowym w Tychach, a po rozbudowie stanie się jednym z ciekawszych projektów na Śląsku łączącym funkcje zakupowe z atrakcyjnie zaaranżowaną przestrzenią publiczną. Ograniczona oferta zakupowa w Tychach, przy jednoczesnej wysokiej sile nabywczej, niskiej stopie bezrobocia oraz bardzo dobrej lokalizacji Skałki w pobliżu osiedli mieszkaniowych, będą stanowić o powodzeniu tego projektu wśród najemców i klientów„.
Źródło: Jones Lang LaSalle