Dynamiczny rozwój bankowości prywatnej w PKO Banku Polskim

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pko.bp.01.400x268W ciągu trzech lat od uruchomienia Centrum Bankowości Prywatnej PKO Banku Polskiego wartość aktywów najzamożniejszych klientów zarządzanych przez CBP przekroczyła 7,2 miliarda złotych. Centrum obsługuje prawie 3 tysiące klientów i systematycznie rozwija sieć dedykowanych placówek. W październiku zostało otwarte Biuro w Łodzi, a 3 listopada w Szczecinie.

Centrum Bankowości Prywatnej obsługuje klientów dysponujących aktywami finansowymi w wysokości co najmniej 1 miliona złotych. W ramach oferty najzamożniejsi klienci Banku mogą liczyć między innymi na doradztwo finansowe świadczone przez profesjonalnie przygotowany zespół doradców, obsługę w zapewniających dyskretną atmosferę oraz prestiż biurach bankowości prywatnej lub w miejscu dowolnie wskazanym przez klienta, oraz specjalną ofertę produktową. Pierwsze biuro bankowości prywatnej powstało w Warszawie w 2011 roku. W ciągu trzech lat PKO Bank Polski uruchomił kolejne biura zlokalizowane w Gdańsku, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu.

Łódź i Szczecin to kolejne miasta, w których klienci mogą skorzystać z kompleksowej obsługi i najwyższej jakości świadczonych usług w dedykowanych placówkach. Biuro w Szczecinie znajduje się w nowoczesnym kompleksie biurowym Brama Portowa, a łódzki oddział w budynku MediaHub w ścisłym centrum miasta.

– PKO Bank Polski jest liderem polskiej bankowości prywatnej w zakresie wzrostu liczby klientów i dynamiki przyrostu zarządzanych aktywów. Bezpieczeństwo i wiarygodność oferowana przez Bank, oraz dyskrecja i elastyczność, w połączeniu z doświadczeniem naszych doradców, zapewniają komfortową obsługę i rozsądne zarządzanie oszczędnościami. Z przyjemnością informuję, że otworzyliśmy nasze kolejne dedykowane oddziały w Łodzi i Szczecinie – podkreśla Adrian Adamowicz, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej.

PKO Bank Polski przygotował dla klientów bankowości prywatnej szeroką ofertę depozytową, pozwalającą na lokowanie na różne terminy – również w walutach obcych. Wśród proponowanych form oszczędzania są także produkty zapewniające dostęp do środków w trakcie trwania inwestycji. Klienci mogą skorzystać z wyższych, indywidulanie negocjowanych stawek oprocentowania.

W ramach produktów dla najzamożniejszych klientów, Bank oferuje między innymi usługę asset management realizowaną przez PKO TFI. Usługa zarządzania aktywami jest adresowana do klientów dysponujących środkami w wysokości od 1 mln zł dla strategii standardowych i od 5 mln zł dla portfeli indywidualnych. Dedykowana jest klientom, którzy poszukują indywidualnych rozwiązań i chcą powierzyć całość lub część środków pieniężnych licencjonowanym doradcom inwestycyjnym.

Bankowość prywatna w PKO Banku Polskim to także możliwość korzystania z prestiżowych kart kredytowych. W ramach kart PKO Visa Infinite i PKO MasterCard Platinium klienci mogą liczyć na całodobowy dostęp do pakietu usług concierge, oferującego opiekę w czasie podróży i w domu, serwis informacyjny, infolinię, wszelkiego rodzaju rezerwacje, doręczanie kwiatów, prezentów, usługi kurierskie oraz organizację innych usług oczekiwanych przez posiadacza karty.

Klientom korzystającym z prestiżowych kart Bank oferuje rozszerzony program przywilejów współtworzony z nowymi partnerami PKO Banku Polskiego. Program gwarantuje atrakcyjne zniżki i rabaty w zakresach: wypoczynek i rozrywka (usługi w najlepszych polskich hotelach, ośrodkach wypoczynkowych, restauracjach i winiarniach), zdrowie i uroda (wyselekcjonowane ośrodki SPA, kliniki medyczne i salony fryzjerskie w całym kraju), oraz dom i wnętrze (produkty i usługi związane z wyposażeniem i wystrojem wnętrz oraz ich ochroną i wyceną).

Z myślą o bezpieczeństwie klientów bankowości prywatnej, wspólnie z najlepszymi towarzystwami na rynku PKO Bank Polski oferuje szeroki wachlarz ubezpieczeń, począwszy od ubezpieczenia mieszkań, poprzez ubezpieczenie w podróży, aż po ubezpieczenia spłaty kredytu.

Kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu usług dla najzamożniejszych klientów odgrywają doradcy bankowości prywatnej. W celu zapewnienia usług na najwyższym poziomie, Bank wprowadził dla nich trzystopniową ścieżkę szkoleniowo-certyfikacyjną. Wyspecjalizowany zespół doradców przy aktywnej współpracy z klientem monitoruje aktywa, dostarcza wiedzy ekonomicznej i sygnalizuje wydarzenia rynkowe mogące mieć wpływ na stopę zwrotu z inwestycji. Dodatkowo w każdym biurze możliwy jest kontakt z maklerem, który koordynuje współpracę Centrum Bankowości Prywatnej z Domem Maklerskim PKO Banku Polskiego.

Źródło: PKO Bank Polski