Ferratum Bank personalizuje komunikację marketingową

Ferratum Bank personalizuje komunikację marketingową
Ferratum Bank, instytucja bankowa będąca częścią międzynarodowej Grupy Ferratum, wybrał system automatyzacji marketingu SALESmanago.

Wykorzystując innowacyjną technologię zarządzania komunikacją z konsumentami firma będzie budować profile zainteresowań klientów banku i do ich indywidualnych potrzeb dostosowywać swój przekaz marketingowy.

SALESmanago jest pierwszym polskim i aktualnie największym w Europie Centralnej systemem do automatyzacji marketingu. Pozwala obsłużyć dotarcie do klienta ze spersonalizowaną komunikacją we wszystkich kanałach marketingowych, od e-mail marketingu przez dynamiczną treść na stronie WWW, remarketing oraz kanał sprzedaży bezpośredniej.

Aktualnie obserwujemy umacniający się trend, w którym różnego rodzaju instytucje finansowe otwierają się na rozwiązania Marketing Automation. Dzięki zastosowaniu automatyzacji marketingu i sprzedaży firmy oferujące szybkie pożyczki są w stanie zachować przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku. Ciekawi również pionierski charakter polskich oddziałów międzynarodowych firm, które jako pierwsze sięgają po rozwiązania Marketing Automation – mówi Marek Stopka, dyrektor ds. zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.

Nowoczesne narzędzie marketingowe

Ferratum Bank oferuje swoim klientom dwa rodzaje produktów: szybką pożyczkę udzielaną na maksymalnie 60 dni, dostępną pod marką Ekspres Kasa, oraz długoterminową +PlusPożyczkę na okres do 1 roku. Wdrożenie narzędzia SALESmanago umożliwia firmie monitorowanie i analizowanie zachowania osoby korzystającej ze stron internetowych banku oraz automatyczne dopasowanie kierowanego przekazu do obszaru jej zainteresowań i potrzeb.

Narzędzia automatyzacji marketingu stają się kluczowe w prowadzeniu dostosowanej do potrzeb, a więc skutecznej komunikacji marketingowej. Poprzez uelastycznienie schematu komunikacji firmy z klientem usprawniają również procesy sprzedażowe. Dopasowanie przekazu do indywidualnych oczekiwań każdego klienta Ferratum Banku pozwoli nam dotrzeć do niego z informacjami, których potrzebuje i  zaoferować usługę, której aktualnie szuka – mówi Łukasz Kuleta, Marketing Manager Ferratum Bank.

Z SALESmanago korzysta już ponad 1000 firm w Polsce i zagranicą. Wśród klientów i użytkowników systemu są m.in. Getin Bank, Link4, Komputronik, Yves Rocher i Multikino.

Źródło: Ferratum Bank