Síminn, wiodący islandzki operator, wybiera system bilingowy Comarch

comarch.nowe.01.bComarch, dostawca i integrator systemów informatycznych, podpisał kontrakt na dostarczenie bilingu konwergentnego dla Síminn - operatora telekomunikacyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku islandzk im. dzięki wdrożeniu rozwiązania Comarch Convergent Billing, operator będzie mógł usprawnić procesy biznesowe, a także poprawić efektywność operacji bilingowych.

Nowo wdrożona platforma będzie również wspierała cele związane z transformacją w kierunku rynku usług cyfrowych. Projekt ten będzie pierwszym realizowanym przez Comarch dla Síminn, a początek wdrożenia zaplanowany jest na październik 2013.

figueras.eric.01.150x225„Rozwiązanie zaproponowane przez Comarch najlepiej spełniło nasze wymagania, dlatego wybraliśmy właśnie ich jako dostawcę BSS do wdrożenia nowego systemu bilingowego. Nowe rozwiązanie musi w długiej perspektywie wspierać nasze cele, uwzględniając zmiany w modelach biznesowych i trendy na rynku, a także poziom satysfakcji naszych klientów. Comarch zaimponował nam swoją wiedzą ekspercką oraz elastycznym podejściem dopasowanym dokładnie do naszych potrzeb. Cenimy sobie długoterminowe relacje z partnerami biznesowymi, a Comarch postrzegamy jako dynamiczną organizację, która ma dużo do zaoferowania operatorom telekomunikacyjnym, szczególnie dziś, w momencie wchodzenia do świata usług cyfrowych.” powiedział Eric Figueras, wiceprezes i CTIO, Síminn.

piatosa.piotr.01.150x225Cieszymy się z ciekawego wyzwania, jakim jest współpraca z rozwijającym się islandzkim operatorem o ugruntowanej pozycji na rynku. Síminn oferuje klientom szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych włączając w to telefonię komórkową, stacjonarną, Internet, a także usługi IPTV, skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zoptymalizowane i efektywne procesy bilingowe są niezbędne, żeby skutecznie zarządzać tak bogatą ofertą, a rozwiązanie Comarch Convergent Billing umożliwi osiągnięcie tego celu. Współpraca z Síminn będzie kolejną cenną referencją dla Comarchu.” powiedział Piotr Piątosa, wiceprezes i dyrektor Sektora Telekomunikacja, Comarch.

Rozwiązanie Convergent Billing funkcjonuje już u klientów Comarch w różnych krajach świata, w tym w Holandii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Stanach Zjednoczonych, a także w Ameryce Południowej. Rozwiązanie wybrane przez Síminn obejmuje następujące moduły: Billing, Accounting, Formatting, Product Catalog, Data Exchange, Resource Management, Application Integration Framework.

Źródło: Comarch